mandag 27. september 2010

Helgekos

Dette har vært en utrolig usunn uke! Har vært usunn onsdag, fredag, lørdag og søndag. Så jeg velger bare og putte hele denne uken i glemmeboken, også starter jeg på en ny og bedre uke fra og med i dag. Men som man sikkert har skjønnt, har det jo vært en veldig koselig uke da! Camilla, min søster har hatt bursdag, så det ble feiret på onsdag med familie middag på Dinner (en kinarestaurant i Oslo), og bursdagsvorse på fredag. På lørdagen hadde Camilla, mamma og jeg jentekveld, med kortspill og masse usunn mat. Middagen bestod av fløtegratinerte poteter, salat og kyllingfilet, som var et ønske fra meg. Var utrolig godt. Og det var kjempe koselig med jentekveld, for det er ikke ofte at bare vi tre er sammen!


Meg og min søster


Meg, fetter Mats og fetter Eivind


Tone (fetter Eivinds dame) og meg

1 kommentar:

  1. Jeg ser ut som Bjarne Betjent på bildet!! Camilla

    SvarSlett