fredag 24. september 2010

I'm soorry

Vet at jeg ikke har oppdatert mer enn en gang siden jeg kom hjem, men jeg er jo sååå busy. Hehe. Neida. Jeg har begynt på bjørknes daa, vet ikke om jeg skrev det på det forrige innlegget. Hmm. Så spiller jeg håndball da, med dfi. Vi spiller i 5. div, så er ganske høyt nivå. Haha. not. Har spilt tre kamper, og alle kampene har vi vunnet med min 20 mål, så forhåpentligvis kommer vi nok til og rykke opp.

Siden sist har dette skjedd:
- vennene mine hadde overraskelses fest for meg
- jeg gikk fjellrypa i Trysil med min søster. 13 km i regn!
- vært ute flere ganger ( i Norge har jeg faktisk lov til og drikke alkohol! :O )
- spillt 3 håndballkamper
- begynt på bjørknes
- Martin har vært hjemme på perm :)
- rydda ut av mine FIRE kofferter som jeg hadde med hjem fra USA
- begynt og slanke meg (fåreløpig går det ikke bra. Madde: jeg kan avkrefte at kiloene bare faller av når man kommer tilbake til Norge/sverige.. Sooorry.)
- besøkt Monne (farmor)
- møtt igjen Eirik (min fetters sønn)

Jaa, det var vel det vikigste som har skjedd. Har vel shoppet litt også siden jeg kom hjem, men det er vel kanskje ikke så overraskende. Men det som faktisk er det, er at klesstilen i USA, er ganske forskjellig fra Norge. Trodde jo at det var nesten det samme her som der, men der tok jeg feil.

Jeg får vel skrive litt om ting jeg savner fra USA da?
- Frances og Katie (of course) og biscuit!




- vennene mine i USA




- turning
- YOGURT IIIIS :(


Her skulle det egentlig være en video snutt av frances, men den kom visst ikke opp :( Dumme blogg ting. Funka bedre med mitt gamle kamera, drit irriterende! Men men. Da har dere hvertfall fått en oppdatering fra meg, så skal jeg prøve og være flinkere fremover :) God helg!

1 kommentar:

  1. Vadå så du menar att kilona inte ramlar av när man kommer hem ??? SKojar du med mig , det är ju det jag lever för här ;)
    Jag saknar dig men hoppas du har det bra hemma :)

    SvarSlett