mandag 18. oktober 2010

Dagens tips

Da har jeg nettopp kommet hjem fra kino med min syster. Vi har sett filmen Buried. For å fortelle handlingen i lange trekk: fyr i kiste, fyr i kiste prøver og fikse lommelykt, fyr i kiste snakker i telefon, slange kommer (iiik), slange går, fyr i kiste snakker i telefon, sand kommer inn i kiste, redningen er nær, sand renner inn i kisten, redningen kom ikke, fyr i kiste død.

Sånn, nå trenger du ikke se filmen, for nå har jeg allerede fortalt hele handlingen! Er faktisk en av de dårligste filmene jeg har sett! Kan i hvertfall ikke vært dyrt å produsere med tanke på at HELE handlingen fåregår inne i denne kisten! Det er faktisk ikke en enste scene utenfor kisten!


Dagens tips: aldri, ALDRI se Buried, om det så er den siste filmen på jord! Bruk heller de to timene på noe fornuftig!


Takk for meg, over og ut

1 kommentar:

  1. Jeg støtter det tipset der!!!

    Mvh hemmelig søster

    SvarSlett