søndag 17. oktober 2010

Sool i hjertet

I dag har vært en fantastisk solskinnsdag. Dette måtte selvfølgelig utnyttes, så mamma, Tilda og jeg gikk oss en times tur. Endte nede i Drøbak sentrum hvor vi spiste lunsj :) Jeg elsker og gå tur når solen skinner, og det ikke er alt for kaldt. Hva er vel ikke bedre enn masse frisk luft i lungene?

Jeg fikk Mac i bursdagsgave, så da har jeg jo måttet prøve ut alle nye programmer som jeg aldri har prøvd før. Greide tilogmed ogsette sammen en liten video med bildene vi tok fra turen:


Ikke en veldig interessant film vel og merke, men men, er frivillig å se på den! Får håpe jeg får litt mer peiling på iMovie, slik at jeg kan lage litt bedre videoer, den der var vel strengt tatt ganske amatøraktig.

Martine: jeg bor i Drøbak :)

1 kommentar:

  1. Flinka! Er fortsatt sliten etter "modell"jobbingen:)
    mamma

    SvarSlett