torsdag 7. oktober 2010

Gjett hvem..

...som skriver to innlegg på en uke! Som du kanskje har lagt merke til har jeg endret bakgrunn, header og introtekst på bloggen, dvs. at jeg vurderer å fortsette med bloggingen. Hvis det er noen som fortsatt er intressert i å lese da! Hvis ikke begynner jeg heller med dagbok, da kan jeg jo fortelle alle hemmelighetene mine! Men jeg må si at bloggen ble myye finere etter sitt ansiktsløft! Eller hva syns du? Veldig høstlig og fin.

I går kveld var det utrolig dårlig vær, og vinden ulte utenfor huset. Men det som var litt spesielt var at vinden blåste bare rett inn, igjennom veggen! Jeg satt liksom innendørs og kunne føle vinden, kan hende det tyder på "litt" dårlig isolasjon! Da jeg la meg i går lovte jeg meg selv at hvis det var "stille etter stormen" da jeg sto opp, skulle jeg rett ut og jogge meg en tur. Og hvilken flaks det var da jeg sto opp, og solen skinte som bare det! Da hadde jeg ikke noe annet valg enn å hoppe inn i treningstøy å løpe avgårde! Er så deilig å løpe her i drøbak, hvertfall den runden jeg løper langs vannet. Er så mye pent å se på, så glemmer jo nesten at jeg løper. Men bare nesten.

Dagen i dag har jeg tilbragt med en fra klassen, og vi har vært super flinke mattenørder og gjort matte. Hmm, vi var vel kanksje ikke så flinke.. Men vi prøvde hvertfall! Vi hadde tenkt! Og det er tanken som teller, ikke sant?

I dag er mamma sin bursdag, så vi har vært ute og spist og feira henne. Hipp hipp for mamma! Da jeg kom hjem fra middagen var jeg i det kreative hjørnet, etter at jeg fikk en kjempe fin lykt i etterskuddsbursdagsgave! Så nå har jeg hengt opp bilder og lys, og flyttet rundt på noen møbler, så i skrivende stund sitter jeg her med levende lys og drikker fun saft i rent rom. Hva er vel bedre enn det?








Fine lykten jeg fikk i etterskuddsbursdagsgave!




Meet Bø. Bø is my new pet. Bø is a FISHY!


SF <3>





Bildet som henger på veggen under har jeg tatt (skryyte skryyte)



Søte blå bokser med prikker på som jeg fikk av Søster Camilla. Jeg elsker prikker! Skal vise dere mine støvler og bag senere!



Den brune skålen er fra Fetter Eivind og hans samboer Tone + deres sønn Eirik. Den blå er fra søster Camilla. De er kjempefine, og passer nok perfekt inn i min leilighet, når jeg en gang får det..



Bursdagsgavevin


Sånn! Da har jeg faktisk fullført et helt blogginlegg! Hvem skulle trodd det? Ikke jeg hvertfall. Håper dere likte bildene. Hvis ikke gjør det ikke noe, jeg har et koselig rom nå uansett! Nå skal jeg vel krappe i seng å kose meg i nyvasket sengetøy! Nam.. Sov godt til meg <3

Kommer du til å fortsette og lese min blogg?

6 kommentarer:

  1. Så koselig rommet ditt virker :) Og bloggen kledde ansiktsløftet!

    Ja, kommer nok til å fortsette å lese bloggen, har følgt deg i et halvt år, så da er det blitt en vane liksom ;)

    SvarSlett
  2. Hei hei :-)
    Lurer på noen få ting om det å være au pair:
    - hvordan var din erfaring som au pair?
    - vil du anbefale det?
    - har du noen tips?
    - hvordan var kostholdet ned i usa og hvordan var det å forholde seg til det?
    Mvh Camilla :-)

    SvarSlett
  3. Klart jag kommer fortsätta läsa din blogg!
    Jag saknar dig <3

    SvarSlett
  4. Jeg kommer også til å lese :D fra Martin :)

    SvarSlett
  5. Jeg ooog! :)

    Klemmer fra Anine!

    SvarSlett