lørdag 16. oktober 2010

Hei og hopp

Kan vel egentlig bare slutte og love at jeg skal skrive mer enn jeg gjør, for jeg holder det jo aldri uansett. Ser at det er en hel uke siden sist jeg skrev. Så fra nå av lover jeg IKKE at jeg skal skrive mer, men bare når jeg føler for det. :) Men don´t worry, det kommer hvertfall ikke til å bli mindre blogging! (for det er vel strengt tatt ikke mulig?!)

Men hei! Jeg har fått jobb, deltid vel og merke, men det er en jobb! Vet ikke om jeg fortalte at jeg jobbet litt i høstferien, men anyways så er det på det samme stedet som jeg jobbet da, som jeg jobber nå. Hmm. Det var en veldig bra setning når jeg tenker meg om. Jeg jobber hvertfall på Lambertseter, på det nye kjøpesenteret der :) Er en interiør butikk, så nå har jeg fått helt dilla (på interiør)! Det irriterer meg litt, fordi det er en en veldig dyr hobby..

Her er et hjerte jeg har kjøpt. Har gått og ønsket meg det siden første stund jeg så det.


Er det ikke søtt?


I tillegg har jeg kjøpt engelen under + speilet.




Når det angår Bø har han desverre ikke fått noe nytt hjem. Har nemlig vært ute og sjekket litt med priser for pumper osv til større akvarium, og det er DYRT! :( Og siden jeg skal flytte etter jul, fant jeg ut at det var bedre å vente litt :) Så han bor fortsatt i bollen sin :)

Bø og skilpadden :)

Men Bø har hvertfall fått seg en plante! Daa ble han glad da. Nå svømmer han rundt som en liten propell av glede, konstant!

(prøver og ta minst mulig bilder av han, for han blir så forvirra av blitsen. Er nemlig for mørkt der til ikke bruke blits.. :( )

Fra i går til i dag har mamma og jeg vært og besøkt besteforldrene mine i Sverige. Da ble det selvfølgelig masse latter og kortspill! Neste helg skal vi tilbake for å feire julaften. Mine besteforeldre rømmer nemlig til Thailand i vinterhalvåret hvert år, så da blir det feiring i Oktober istedet :)

Nå skal jeg soveee. God natt

1 kommentar:

  1. Så gøy, med jobben altså, bor du i nærheten av Lambert? Jeg bor i 10-15min gangavstand fra Lambert(når jeg bor hjemme i norge altså)!

    SvarSlett