mandag 9. mars 2009

Byen, kamp, Fredrik og RUSSEKLÆÆÆÆR =D


Nå har jeg ikke skrevet siden lørdag, men det er siden jeg har gjort så mye rart! På lørdagen var Silje, Karoline og jeg på byen. Vi visste egentlig ikke helt hvor vi skulle, så vi dro først til trompeten, som viste seg å være det mest slitne utestedet jeg har vært på før! Har egentlig ikke så mye penger, men vi dro videre til Monaco, og der var det utrolig mye morsomere. Vi ble hentet av Martin klokken 3-4 tiden. Jeg var hjemme i fem tiden, og da gikk jeg å la meg=)

På søndagen skulle jeg spille håndballkamp. Gikk overraskende bra med tanke på at jeg drakk på lørdagen. Vi spilte mot Korsvoll og vi vant 28-16, og vi ligger nå på 7'ende plass på tabellen. Hehe. Senere på dagen var jeg med Fredrik og vi spiste buffolo wings og kanelboller. Jeg sov hos han..

I dag fikk vi Russeklær fra Russedress! Jeg ble utrolig glad, fordi Russebuksa jeg bestillte passer perfekt! Så nå er det bare å trippe rundt å vente på russetiden som starter om bare 45 dageeer =D=D

Men nå skal jeg snart inn og fremføre Markedsføring og ledelse Caset. Så hade bra. Skriver sikkert snart igjen..

Jeg savner sommern!




Ps: jeg drar til USA om 176 dager=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar