fredag 6. mars 2009

Shopping og kino =)

Dagen starta med skole som de fleste andre fredager gjør. Hadde multiple choice prøve i Religion som jeg ikke hadde øvd til, men som det geniet jeg er så fikk jeg faktisk middels måloppnåelse=D

Resten av dagen bestod av shopping og kino med Karoline. Vi var først på Vinterbro senteret for å bruke opp gavekortet på Change som jeg fikk av min snille pappa til jul. Deretter dro vi videre til Ski storsenter. Brukte alt for mye penger, men jeg fikk meg faktisk en god del ting; to bher fra change, en tights, strikker, to singletter, en topp og en blå bukse som jeg har ønsket meg lenge, men aldri har funnet en som jeg likte fordi jeg er så kresen. Jeg må nemlig ha bukser som er lav i livet, så endelig fant jeg en som jeg likte godt på Gina Tricot som både var lav i livet og som hadde strikker ved bena. Og den passet faktisk ganske bra;D

Karoline skulle også kjøpe seg klær som hun kunne ha på seg i morgen når vi skal ut på Trompeten i Oslo, men hun fant seg bare en topp som var alt for lang og rakk henne til knærne. Da senteret stengte bestemte vi oss for å se på kino, og vi så filmen Fredag 13. som var ganske skummel, men en utrolig tragisk slutt, men den greide å få meg til å ikke sove i telt med det første!

Men nå skal jeg sove ;D God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar