torsdag 5. mars 2009

Ny blogg!!

Okei, dette er andre forsøk på å starte en blogg. I og med at jeg har så dårlig fantasi så valgte jeg å stjele min søster sitt bloggnavn, på en måte. Men det liker hun nok, siden hun liker at jeg hermer etter henne selvom hun ikke har sakt det. =)

Hvertfall, grunnen til at jeg nå igjen har valgt å lage en ny blogg er fordi jeg skal til USA til neste år! Så denne bloggen skal etterhvert bli en side der man kan lese om hva jeg gjør der borte i det store landet. Jeg må innrømme at det er ennå 179 dager til min planlagte reise, men er jo greit å starte allerede nå!. Hvis du lurte så skal jeg til USA for å være AuPair, som vil si at jeg skal bo hos en familie og passe på barna deres, og jeg gleder meg massee!! Jeg kan fortelle mer om hva som skjer med den reisen, har ennå ikke fått noen familie der =( men det kommer snart=)

Bare for å ta med noe som har skjedd i dag; vi har faktisk vært og besøkt russevanen vår som vi skulle fikse! men den var våt så fikk ikke gjort så mye.. men da er vi hvertfall i gang! Det er så rart å tenke på at det er mars allerede, og russetiden starter i apriiil!! Syns ikke det var lenge siden jeg gikk på barneskolen jeg! Så fort tiden går nå er jeg i USA før jeg vet ordet av det!




Jeg skriver mer senere, får jeg håpe.. =)
Og til slutt et lite bilde sånn at man kan mimre litt over i fjor vår
og hva vi snart har i vente!

3 kommentarer: