søndag 15. mars 2009

Slapp helg!



Denne helgen har så og si bare gått av til selvpleie, filmtitting og godterispising. Er første helgen på utrolig lenge at jeg ikke har drukket, eller spilt kamp.. Det var egentlig ganske deilig!



På fredagen hadde jeg besøk av Karoline og Viljar, vi så på en utrolig dårlig thriller som het Passenger eller noe sånt. Var ihvertfall veldig dårlig. Vi skulle prøve en den nye ansiktsrensen som har kommet, den der tre i en.. Den funket egentlig ikke noe særlig bra. Men men... Karoline sov her, fordi bilen hennes var innesperret av andre biler. Vi la oss klokken to, og i og med at jeg måtte stå opp klokken seks på lørdagen, sier det seg selv at det ble lite søvn den natten.



På lørdagen jobbet jeg fra klokken 7.00-12.30 og da jeg kom hjem var jeg helt død, og jeg sov helt til klokken syv. Karoline var på besøk og vi lagde gullerøtter og dip
og vi tok ansiktsmaske. Vi så på en film som het BabyMama. Den var faktisk ganske morsom =)




Huden min ble ikke noe renere av all den behandlingen, det ser mer ut som om den ikke likte det så godt og bestemte seg for å bli mer uren=(



I dag, Søndag, har jeg gått tur med mammaen min i det fine været, det var veldig koslig fordi jeg ikke har vært så mye med henne i det siste. Så var jeg på russemøte, og etter det var anine hos meg og vi bestilte flybillet hjem fra Stavanger=)


Nå skal jeg snart legge meg.. Sov godt=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar