fredag 27. mars 2009

Endring i planene!

Etter å ha snakket mye frem og tilbake på mail med vertsfamilien i USA, har jeg funnet ut at jeg ikke vil ha den vertsfamilien alikevel.. Det er flere grunner til det:
1. De kunne ikke ta i mot en ny au pair før i oktober!
2. De skulle ha to au pairer, dvs. at de vil ha noen til å passe på barna sine døgnet rundt..
3. De virket som utrolige spesielle folk, sånne pripne amerikanere som bare hadde barn pga. status og ikke noe mer..
4. De ville at jeg skulle gjøre MYE mer husarbeid enn det jeg faktisk har lov til!
5. Jeg følte ikke at jeg fikk noen god kjemi med mannen i huset allerede nå, og jeg har bare snakket med dem på mail!
6. De spørte tusen spørsmål om alt mulig rart som jeg ikke skjønner hvordan kan være vesentlig.
7. Den første mailen jeg fikk av dem var bare med masse spørsmål, som bla: Hvor mye veier du? Hvis jeg skulle kontaktet en person som kanskje skulle bo hos meg et år, for førse gang, ville jeg kanskje heller spurt om spørsmål om hva slags skole jeg gikk på, hvordan det gikk med meg osv. Men istedet spurte de heller om hvordan jeg fikk betalt bilen min!

Jaja, det er sikkert flere grunner og som jeg ikke kommer på akkurat nå i farten.. Men nå gleder jeg meg til å få høre fra en ny familie=D Så får jeg håpe på at det blir bedre match neste gang =)

Btw; i dag er det fire uker til russetiden starter!!!!!! Gler mæ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar