torsdag 6. august 2009

San Francisco here I come!


Nå er det utrolig lenge siden jeg har blogget, men her kommer en ny oppdatering. I og med at det er mange mnd. siden jeg sist blogget har det jo skjedd en del. Det har blant annet vært russetid, jeg har gjort meg ferdig med 13 års skolegang og mottatt vitnemål. I tillegg har jeg også i sommer vært i Magaluf og i Spania.

Bloggen min skulle hovedsakelig være en oppdatering om hva som skjer med meg og mitt liv som Au Pair, og her kommer siste nytt; jeg har fått meg en ny vertsfamilie, som jeg har takket ja til, i San Francisco! Barna er to nydelige jenter (utifra det jeg har sett, og hørt) på 5 og 7 år. Dette er visst en veldig aktiv familie, og de har visst fått inntrykk av at jeg også er det, i og med at på den tiden jeg skrev søknaden for å bli au pair (som var før jul!) trente jeg ca 3 ganger i uken, og derfor tror de at jeg gjør det ennå, så jeg har litt av et inntrykk å holde opp til når det gjelder trening. Barna i familie driver med svømming, så jeg skal visstnok holde til mye i en svømmehall. Hva jeg syns om det har jeg ikke bestemt meg for ennå, men da får jeg ihvertfall trent litt, og det er jo positivt. Familien har planer om å skaffe seg en hundevalp, noe jeg ikke har noe imot. De er jo såå søte!

Etter mye om og men har vi nå også greid å fastslå en avreise dato, og den endelige datoen er 2. oktober (dagen før min bursdag =O) men, men, er sikkert koselig og tilbringe bursdagen sin alene på en eller annen flyplass i USA. Jeg kan jo ta med meg en bursdagshatt og synge bursdagsang for meg selv =D det var lurt! Hipp hurra for meg!

Jeg skal prøve mitt beste for å oppdatere bloggen min, litt oftere enn det har vært til nå. Slik at mine to lesere, eller hva det er, som jeg mistenker er mamma og Camilla, blir oppdatert i min Au Pair verden. Good bye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar