søndag 16. august 2009

Bare 42 dager igjen!



Nå er det ikke særlig lenge igjen til jeg reiser til USA! Bare 42 dager, eller en mnd og noen dager =O det er bare bittelitt lenger enn russetiden, og den gikk jo kjempefort!

Mine besteforeldre har nå vært på besøk som tidligere anmeldt. Det var utrolig koselig, og Camilla avla også en liten visit innom, før hun føyk avgårde til sin kjæreste i Oslo, som hun ikke hadde sett på to dager!! Jeg kommer til å savne mine besteforeldre utrolig masse. Og både jeg, mamma og Camilla fikk bursdagsgave =)

Bestemor og Camilla


Bestefar


Nyheter fra min Au Pair verden:
- jeg har fått regning for forsikring, Au Pair Club osv. =(
- fylt ut ark til jeg skal til ambasaden neste uke
- hentet mitt nye pass som jeg trengte når jeg skal til ambasaden

Det begynner nå å bli mindre og mindre tid igjen til jeg reiser, og mindre og mindre papir arbeid som må gjøres. Jeg gleder meg utrolig mye, og mailingen med familiens nåværende Au Pair var utrolig betryggende. Hvertfall den delen med at de var den beste vertsfamilien en kunne få!

Men nå har jeg ikke noen flere nyheter og meddele, bortsett fra at neste uke har jeg fri fra jobben, og skal bruke denne uken på å slappe masse av! =)
Jeg skriver igjen med en gang det skjer noe nytt!
Vi skrives!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar