mandag 17. august 2009

Ny dag, nye muligheter!


Dagen i dag har vel strengt talt ikke gått med på så mye fornuftig. Sto opp klokken tolv, og spiste frokost mens jeg så på au pair videoer på youtube. Stian (min ste-bror) og jeg dro opp på heer og spilte litt tennis, og ettersom ingen av oss er noe særlig gode ble det mye tid brukt på å hente ballene som ble slått i alle mulige veier.

På kveldingen har jeg hatt en liten venne-date med Tangurang, vi spiste på peppes i ski, og etterpå så vi Hangover! Den var utrolig morsom og underholdene. Den får terningkast 4+ av meg =)

Etter vår venne-date dro vi å besøkte Karoline på jobben, som ikke var så særlig opptatt med å jobbe, ettersom det ikke er så mange kunder på Shell 7-eleven på en mandag klokken ni...




Karoline var veldig entusiastisk over grandiosa kampanjen!


Men det var ikke Tobias =(


Jeg har også fått en finansiell åpenbaring på hvordan skal skal greie å ikke bruke opp hele min lønning, men spare litt, til jeg skal til USA forskjempel. Denne planen går ut på at jeg tar ut 1000 kr i begynnelsen av uken, og ikke får lov til å bruke mer enn dette i løpet av uken! Dette er en så genial plan, at jeg utvilsomt ikke kommer til å holde meg til den =(

Au pair oppdatering (igjen); har nå mottatt forsikringskortet som er av den internasjonale sorten, slik at hvis jeg blir syk eller liknende i USA, så vil de kjenne igjen dette kortet=) Og det er jo ganske positivt! I tillegg har jeg mottatt et skjema over alle som skal reise samme dato som meg fra Skandinavia, og det var ingen andre enn meg som skal reise fra Norge =( det var trist. I tillegg har jeg mottatt program for Au Pair skolen i New York, og vi skal blant annet på guidet tur i byen og vil da se Times Square, Central Park, Wall Street og Frihetgudinnen! Jeg gleder meg utrolig masse, og kommer selvfølgelig til å legge ut bilder fra alle disse severdighetene etter jeg har vært der!


Til slutt et lite bilde jeg kan mimre over når jeg sitter ensom og alene, og savner mitt liv i Norge, borte i de store Statene!


2 kommentarer:

  1. Fint du øver deg på bloggskriving før du drar...dette ser bra ut!
    mor

    SvarSlett
  2. Trodde jeg hadde skrevet kommentar i går, men det funket visst ikke :P

    Men i hvert fall - GLED deg til New York! Er så braaa by :D
    Og du.. 4+ til hangover blir for dumt ;P Den er jo genial!!

    Håper vi ses i morgen! :)

    SvarSlett