søndag 9. august 2009

Noe nytt igjen!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en laaang og slitsom, mest lang, dag på jobben og jeg tenkte derfor at jeg skulle sette meg ned i sofaen og skrive et lite innlegg om noe nytt som har skjedd i min Au Pair verden! Så her kommer det:

I mitt forrige innlegg skrev jeg at jeg hadde fått min endelige avreisedato, men dette var ikke riktig. For nå har jeg nemlig fått ennå en ny dato, og denne tror jeg er permanent. 28 september forlater jeg dette landet, og kommer ikke tilbake på 13 mnd =O

Jeg har også fått en annen dato, og det er datoen jeg skal til ambasaden og søke om oppholdstilatelse eller hva du enn vil kalle det, og dette skjer 24. august. Det koster faktisk 900 kr! Uansett om jeg får oppholdstilatelse eller ikke! =( Så jeg håper virkelig at jeg kommer inn i landet, noe jeg mest sansynelig gjør, for jeg har da ikke gjort noe gæernt!

Men nå skal jeg se en film som jeg leide på jobben! Vi snakkes..

3 kommentarer: