mandag 24. august 2009

Lenge siden sist!

Nå har jeg ikke skrevet på noen dager, men har ikke hatt noen skrivelyst.. I helgen var jeg på båttur med min far, Hilde (hans kjæreste) og Martin. Vi lå over i Middagsbukta, og det var koselig. I går flyttet Karoline og Anine til Porsgrunn til folkehøyskolen =( Men jeg skal besøke dem neste uke tror jeg.. Har sendt en mail til alle Au-Pairene fra skandinavia, som skal reise samme dato som meg, og for å høre litt om hvor de skulle videre også videre. Og i dag har jeg begynt å få svar fra noen av de! Hun ene jeg fikk mail fra skal til San Jose, som ligger 30 min fra San Francisco!

I dag har jeg vært på den Amerikanske ambasaden for å søke om visum! Jeg fikk det! =D Var ikke noe særlig vanskelig, men jeg er glad forde! =D Etter ambasaden ruslet jeg rundt i Oslo, og kjøpte meg en kokebok med norske oppskrifter ( som jeg skal ta med til USA), en adapter slik at jeg kan bruke Europeiske stikkontakter eller hva det heter, en tights og en tunika! Spiste lunsj med mamma på jobben hennes, tok buss til vinterbro der Martin hentet meg og vi ble stoppet i politikontroll! =O

Senere i dag skal jeg utforske litt å prøve og lage fiskeboller på egenhånd for første gang! Etter det skal jeg på håndballtrening.

Skriver mer snart!
Ps: i dag er det 5 uker til jeg drar!!!

3 kommentarer:

  1. Veldig koselig at du spiste lunsj sammen med meg i dag!

    SvarSlett
  2. Susanne fikk visum :D snille og flinke jente:D

    Fikk dere bot i kontrollen, eller var det bare tilfeldig at dere ble stoppa? :P

    SvarSlett
  3. hihi. neida. vi fikk ingen bot =D vi er så snille og greie =)

    SvarSlett