søndag 6. september 2009

En helg er over, tre igjen til jeg drar!

Da er det tid for en oppdatering over helgens begivenheter, noe den har vært full av! Fredag var det jobb-middag på peppes, og det var utrolig hyggelig. Selvom de fleste deltids ansatte dro hjem ganske tidlig, klarte jeg fint og more meg med mange av de flotte heltidsansatte på jobben. Selvom de er eldre enn meg, er det utrolig hvor mye man har å snakke om og hvor fort tiden går! Takk for en fin kveld!

Lørdag var jeg ute med Silje J. og co. Etter et ganske langt vorse endte opp på La Paz som har blitt fylt opp med sand (for å få en beach bar aktig stil), og det var egentlig ganske gøy. Selvom La paz ikke er det morsomste stedet jeg har vært, med tanke på at jeg har vært Magaluf tidligere i sommer.. Silje og jeg ble hentet av Martin, og etter litt fyll er det alltid digg med pizza! Silje sov over her..

I dag, søndag, har jeg egentlig ikke foretatt meg så mye. Ble aldri noe av noen frokost, og ettersom jeg og martin ble bedt av pappa til å bli med å spise på oscarsborg, var det ikke vanskelig og beslutte at det skulle vi. Vi endte opp på den lille restauranten ved havna på Oscarsborg, og spiste, av alle ting, pinnekjøtt! Var egentlig ganske godt! Etter maten var jeg så mett at jeg egentlig bare ville legge meg og sove i båten, men det var ikke planen til pappa! Vi gikk tur rundt på Oscarsborg og vandret rundt i mørket i tunneler, og så på kanoner. Vi gikk langs vannet, og plutselig, gjett hva vi fant! Masse geiter som hadde stukket av fra inhegningen sin! De var veldig søte, men de fleste bare løp, siden de var redde for meg! =(

Til slutt et lite bilde av meg og en geit, så skriver jeg sikkert senere!



5 kommentarer:

  1. De har ikke stukket av. De går løse rundt der:)Camilla

    SvarSlett
  2. de skal gå innenfor sånn gjerde, siden det sto skilt på et gjerde om at det var geiter som gikk løs innenfor porten. Men geitene hadde biti hull i gjerdet og var på feil side! så det så

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se deg igjen:D<3
    Byen på fredag og lørdag?:) <3

    SvarSlett
  4. jeg gleder meg også. kjempe masse :D men blir utrolig trist når dere drar! =(

    både fredag og lørdag? =O det blir dyrt =P men men. det får jeg vel ofre

    SvarSlett
  5. Jeg tror ikke vi skal ut på fredag allikevel :) men da drar vi på byen på lørdag også gjør vi noe annet på fredag :) jeg er hjemme til mandag:D

    Gruer meg til å si ha det!!!! det blir trist :( <3

    SvarSlett