torsdag 10. september 2009

Jobb! =D


I går var en utrolig innholdsrik dag. Jeg sto opp kvart over syv for å kjøre pappa til Oslo, men det viste seg at han ikke skulle være der før klokken halv elleve, noe som vil si at jeg ikke hadde trengt å stå opp så tidlig. Var utrolig trøtt, i og med at jeg ikke er vandt til å stå opp tidlig, så er heller ikke døgnrytmen min lagt opp til at jeg skal legge meg tidlig! Så, ja. Kjørte pappa til Oslo, så dro Camilla, Ingo (venn av Camilla) og jeg til Sverige på Harry tur. Var først i Strømstad der vi spiste på en cafe eller hva det var for noe, så gikk vi rundt å kikket i de mange søte butikkene som finnes der, og gjett hvem som var der! Kongen=D i sin store, hvite, fine båt. Deretter dro vi til Nordby kjøpesenter, der jeg greide å bruke opp alle pengene mine =(

Meg og Ingo foran konge-båten i Strømstad


På kvelden skulle Camilla og jeg bestille oss kina mat, og ettersom ikke jeg eller Camilla hadde nok penger på kortene våre til å betale summen, skulle vi betale med far sitt kort. Men dette var vistnok et veldig stort problem for kinamannen. Mastercardet til Camilla visste hun ikke hvor var, siden det hadde hennes kjære gjemt slik at hun ikke skal bruke det, så det det endte med var at mannen tok med seg maten igjen og dro =( Camilla var kjempe flau, men jeg satt bare og lo. Og lo. Og lo...

Hentet pappa igjen på det stedet han var på møte, og han hadde selvfølgelig tatt med seg tre andre menn som skulle kjøres i hytt og pine rundt halve oslo! Så jeg var ikke hjemme igjen før klokken halv to!

Spørsmål: Hvem greier å forsove seg når en skal på jobb intervju? Svar: Jeg!
I og med at jeg ikke kom hjem før sent i går, greide jeg å forsove meg, og det til et jobbintervju! Jeg løp inn i klærne mine, pusset tennene og kjørte så fort jeg klarte til ski. (Jeg våknet klokken 0930 og skulle være i ski klokken 1000!). Det var ikke nok med at jeg greide og forsove meg, og kom usminket og ikke særlig velstelt til jobbintervjuet, før jeg kunne løpe inn på Adecco, måtte jeg i tillegg inn på Narvesen for å veksle en femti lapp slik at jeg kunne betale for parkereing. Jeg kunne aldri inbile meg at jeg kunne bli så stressa noen gang! Meeeen, mot alle odds fikk jeg jobben! Som vikar i barnehage, frem til jeg drar =D Jippiiiiii =D

Men nå skal jeg gå å dusje, dra på posten å hente mitt internasjonale førerkort, dra på politistasjonen å hente sånn politiattest og til slutt hente en filofax som jeg har bestilt på bokhandelen i Drøbak (slik at jeg kan få litt orden på livet mitt.) Snakkes senere! Adios!

1 kommentar:

  1. Det må jeg si:) Nå er vi på hytta; Caroline og Camilla. Caroline lager deilig mat, så nå skal vi kose oss. Synd du ikke er her, men vet at du har dine "plikter" hjemme. Glad i deg!

    SvarSlett