tirsdag 1. september 2009

Kino med Siljus!

På dagen i dag har jeg ikke gjort stort mye! Men på kvelden var jeg på kino med Silje F. Det var veldig koslig, siden vi har ikke lekt sammen siden jeg så henne i Magaluf!

I helgen sendte jeg også ut invitasjoner til alle på farssiden min, altså den nærmeste familien min på farssiden, om avskjedsmiddag :( Den skal være søndag 20. sept, og det tror jeg kommer til å bli veldig trist! =( Meeeen, man må si hade til noe for å oppleve noe totalt annerledes!

Au Pair nytt: forsikring og annet diverse er betalt, så så vidt jeg vet er det ikke annet enn venting og pakking som gjenstår! Er 26 små dager igjen til jeg resier! Har også snakket med familiens nåværende au pair, og hun fortalte at hun har lagt på seg fem kilo! =( Så det blir nok en del trening på meg når jeg kommer hjem, men det skulle vel bare mangle når man skal til USA? Eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar