fredag 25. september 2009

Tre dager igjen!

Da er det ikke lenge igjen til jeg skal dra! Jeg vasker klær og pakker som bare det, og prøver å tenke på ting jeg må huske på å ta med! Er det noen som har noen tips?

I dag tittet jeg innom inboksen min, og gjett hva jeg fant! En mail fra min kjære vertsfamilie i USA. Jeg har vært litt redd for at de ikke skulle vite at jeg hadde bursdag dagen etter jeg kom dit, og har ikke turt å si det til dem heller. Men neida! Denne familien visste jo det da! Så de spurte om det var noe spesielt jeg ville ha til frokost på bursdagen min, og hvis det var det så skulle de nok skaffe det! Og ikke nok med det! De skal ta meg med ut på middag for å feire at jeg har kommet, og min bursdag! =D Jeg ble kjempe glad for at de visste om det, og at de faktisk vil feire at jeg kommer! I tillegg ønsket de meg lykke til med pakkingen, avskjed med familie og venner og flyturen min til USA. I tillegg fortalte de at jeg ikke trengte å være redd for å glemme noe, siden det var MASSE butikker i området!

Nå gleder jeg meg utrolig mye! Jeg vet at jeg kanskje skal grue meg og, men det gjør jeg faktisk ikke! Familien virker som den snilleste i verden, akkurat som deres forrige au pair sa. Det eneste jeg gruer meg til er å si hade til mamma, Camilla og venner! For det er aldri gøy å si hade når en skal være borte så lenge!

I dag skal Camilla ha vorse, og det blir nok koselig. Jeg skriver sikkert en gang til før jeg reiser, men etter det blir det nok over en uke til neste gang! See you later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar