mandag 21. september 2009

EN uke igjen!



Ja da har jeg ikke skrevet på en super duper lang stund. Ti dager for å være helt eksakt. Siden sist har jeg ikke gjort så utrolig mye spennende egentlig. Har rukket å vært i sverige en gang til, jobbet min siste dag på jobben (det var ganske trist å rydde ut av hylla mi på jobben, etter to år! =( ) osv osv.

Har fått bursdagsgave av mamma, en koffert (en slik en man kan ha på flyet) og en lommebok (en slik en som jeg har ønsket meg lenge). Tusen takk mamma!

I dag har jeg gjort min livs beste investering (etter bilen), og det er et speilreflekskamera! Kjøpte Canon EOS 450D, og foreløpig er jeg veldig fornøyd, selvom jeg ikke har giddet å teste ut de forskjellige bilde valgene osv. I dag er det også avskjedsmiddag for min fars familie, så jeg lager mat og står på. Men nå må jeg faktisk sette inn kyllingen og de fløtegratinerte potetene! Skriver i kveld etter familien har dratt, siden nå har jeg egentlig litt dårlig tid! Chio!


2 kommentarer:

  1. Bra kamera, men med et slikt kamera burde du kunne ta supre bilder og ikke bilder med blitzen i fleisen!

    SvarSlett
  2. hei. ja kameraet virker veldig bra! har kommet godt ut av mange tester på speilreflekskameraet.
    poenget med bildet over er for å vise frem kameraet, og jeg beklager på det høyeste at blitsen kom med!

    SvarSlett