tirsdag 25. mai 2010

Copy cat. næt

Da er jeg tilbake til gamle rutiner igjen. Neesten. Basket er nemlig over, og piano var siste gang i går. Hadde eksamen i piano i går! Det gikk utrolig dårlig for de som lurte. For det første så fikk vi en skriftlig prøve som jeg IKKE hadde regnet med og få, og hvertfall ikke hadde øvd til. Da jeg skulle presentere sangen som jeg hadde valgt greide jeg selvfølgelig og bomme helt, ettersom jeg ikke greier og spille foran noen. Hurray! Så kommer sikkert ikke til og få bedre karakter enn B. Men men. Det har jo forsovet ingenting og si. Når det gjelder basket derimot, fikk jeg en A! :) Gratulerer til meg..

Noe jeg faktisk har greid og komme tilbake til er trening! Har vært kjempe flink og trent både søndag, mandag og i dag. Var ikke så veldig gira på og løpe på søndag. Trente ikke hele forrige uke, og jeg var lei av ALLE sangene på iPoden min. Jeg så ca sånn her ut :




Så jeg bestemte meg for å lastet ned noen nye sanger, så da klokken nærmet seg fem på ettermiddagen, da, da var jeg klar for og løpe til mine nye sanger :


(ble veldig skuffet da jeg, etter og ha tatt bildet over, gikk inn på http://www.linniiie.com/ der jeg fant dette bildet (se ned), for nå ser det ut som jeg herma, men det gjorde jeg IKKE!!: )



Såå da jeg var ute og gikk møtte jeg en hest. Eller, egentlig tre hester. Men greide bare og bestikke den ene for en fantastisk photo shoot. Han var ikke så veeeldig sammarbeidsvillig. Så tok et par slike bilder:



Før jeg fikk til dette:



Jajaja, vet dette ikke var så veldig bra det heller. Men kunne ikke stå der lenger og ta bilde av meg og hesten, fordi jeg gikk jo faktisk med nike+ og må tenke på tiden! Men nok om det. Da jeg var liten var jeg ganske mongloid, og ganske dårlig til å tegne! Alltid da jeg satt ved siden av noen andre og tegnet var alltid min tegning styggere enn dems. Så i dag fikk jeg en ny opplevelse da jeg satt ved siden av Frances, og syntes min tegning var veldig mye finere enn hennes! Jeg tegnet en sau, og hun tegnet en hund. Riktignok er hun fem og jeg er 19, men fortsatt! Se hvor flink jeg var! (jeg så på en bok mens jeg tegnet, men det har ingenting med saken og gjøre) See på den fine sauen! Var den ikke fin? Veldig stolt




I går fikk jeg meg en stor overraskelse da jeg fikk en PAKKE i posten! Jeg blir sååå glad når jeg får pakker. Jeg ventet jo ikke på noen pakke engang! Det var ingen ringere enn pappa sin kjæreste, Hilde, som hadde lappet sammen et "nyhetsbrev" om hva som foregår med pappa, hennes barn, osv i Norge! Utrolig koselig, med masse bilder. I tillegg fikk jeg perleøredobber, eventyr sjokolade, en strikk fra Bali og en Norges pinn, som egentlig var ment for 17. mai. Tusen takk! Var veldig koselig.



Til alle der ute, det er bare og sende pakker. Jeg elsker pakker! :) Jeg ønsker meg spesielt sånne jordbær og bringebær(?) IFA. De er siiinnsykt gode!

For tiden tenker jeg på hva jeg skal jobbe med til høsten. Skal nemlig gå to dager skole, og jobbe resten. Noen idèer?

2 kommentarer:

  1. He he, morsom du er jenta mi:) Drar du hjem 9. august, eller skal du være der litt lenger? Ferie f.eks.? klem mamma

    SvarSlett
  2. Kjekt å lesa bloggen din. Vurderer sterkt å reise nedover som au pair eg og

    SvarSlett