søndag 23. mai 2010

Dynetrekkk innlegg

Seriøst! Jeg tror faktisk jeg legger ned denne bloggen snart. Helt ærlig. Jeg føler på en måte at det ikke gir meg noe å skrive dette. Dessuten gidder jeg jo aldri skrive noe lenger uansett. Tenk på hvor mye fantastisk jeg kunne skrevet istedet for dette blogg greiene. Men men. Here we go, again..

Nå har Martin dratt fra meg IGJEN! Det er tredje gangen. Alle gode ting er tre. Neii. Det er det ikke. Fordi nå ser jeg han ikke før jeg kommer hjem igjen :( Jaa, jeg kan jo dra hjem herfra 9. august. Men fordee. Det er jo faktisk ganske lenge til. Gud, som jeg gleder meg til jul! Sist jul var liksom ikke på ekte, så derfor går jeg og gleder meg som en unge til juuul. Da skal jeg spise pepperkakedeig og norsk julemat til jeg sprekker.



(legg merke til den kjekke gutten i blå genser og matchene solbriller. Han blir faktisk kjekkere for hver gang jeg ser han! Mens jeg blir bare feitere og feitere. Neida.)


I dag søkte jeg på Bjørknes. For jeg skal nemlig ta vanskelig matte og fysikk, slik at jeg kan bli en bygg ingeniør å forklare med et kjempe vanskelig språk, hvorfor man skal bruke den typen materiale istedet for et annet i en bygning. Så skal jeg selvfølgelig bruke kjempe vanskelige fagrelaterte begreper slik at ingen skjønner hva jeg sier. Ikke engang jeg. Men tror jeg skal gå på et kurs slik at jeg kan lære og snakke litt mer komplisert. Jeg tror faktisk de har det på college her. Eneste problemet er at da må jeg snakke engelsk. Meeen, det er vel ikke noe hinder? Da høres jeg jo bare enda smartere ut, og da er jeg enda mer sikker på at ingen skjønner hva jeg sier. Jeg tror nemlig det at hvis du kan veldig kompliserte ting, så er du veldig smart. SE! Der brukte jeg veldig to ganger i samme setning! Jeg må virkelig kjøpe meg nye ord til mitt ordforåd. Høres jo ikke noe smart ut i det heletatt! Ikke ser jeg særlig smart ut heller:



Hvis du lurte, så sitter jeg og venter på at tørketrommelen skal bli ferdig. Fordi inni der ligger nemlig sengetøyet mitt! For jeg har nemlig bare et dyne og putetrekk, i og med at det bare er sære europeere som bruker dyner, har jo ikke denne familien så stort utvalg av nettopp, dynetrekk. Da jeg kom hit hadde de et dynetrekk som var rødt med grønne flekker på. Det så ut som det var skitten og var helt sinnsykt ekkelt. Så jeg greide og overtale Whitney til og invistere i et nytt ett. Så da dro jeg og kjøpte et blått ett istedet. Regner med at alle dere der hjemme ble kjeempe glad over og høre historien om mitt sengetøy!




Sååå. Forrige uke. Martin var her! Det var sinnsykt koselig, men uken gikk så altfor fort. Vi var i Sacramento, har jeg skrevet det før? :S Anyhow, der var det veldig varmt. Og i anledning "jeg fikk feriepenger" dro vi og shoppet litt. På søndagen var vi i gamlebyen (som jeg sikker også allerede har skrevet), meeen i den anledningn hadde vi pyntet oss i våre vakreste klær:




Jo, og hver gang jeg får besøk, så går jeg inn i slik en feriemodus. Som vil si at jeg er sinnsyk usund. Dritsmart ikkesant? Men denne uken her har vært helt megasinnsyktekstremt! For jeg, som alle vet, ble jeg syk på mandag, noe som varte til ca torsdag kveld. Var ihvertfall kvalm konstant. Utrooolig digg, om du spør meg. Men poenget er: jeg har ikke trent EN eneste gang denne uken! (hvis du ikke starter uken på søndag, siden jeg trente da.) Jo, og det er krise! Siden nå ligger jeg en uke etter på nike+ coachen min! Så det jeg må gjøre nå er og trene den uken som var, neste uke. For jeg er absolut ikke i form til og trene neste ukes treningsplan nå! Siiiiinsykt kriiiise



Men nå tror jeg faktisk at dynetrekket mitt er tørt! Så nå skal jeg legge meg i den myke sengen min! Sengen på det hotellet vi sov på natt til i dag er faktisk den hardeste jeg noen gang har vært borti! Uffamei. Men god natt<3

Martiiin. come back!! yes?

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder:)!

    SvarSlett
  2. Husk julemiddag! i Svanskog 23-10.- så fortvil ikke

    SvarSlett
  3. Ikkje legg ned bloggen din :):)!

    SvarSlett