fredag 7. mai 2010

Gågågågågååå

Jeg mååå bare fortelle hva jeg har gjort i dag! Jeg har gått en 15,3 km lang tur! Er jeg ikke flink? Grunnen var at jeg skippa løpinga i går, så derfor måtte jeg trene ekstra mye i dag. Jeg orket nemlig ikke å løpe i går siden jeg hadde både basket og turning. Blir faktisk ganske sliten av det! Og joooo! I går tok jeg min første araber flikk flakk, og min første araber baklengs salto! Jeg er sååå stolt! Jeg skal prøve å tvinge Martin til og filme det når han er her, slik at alle sammen kan se hvor flink jeg er, og skryte av meg :D

Nå spiser jeg blåbær som jeg kjøpte i gave til meg selv, siden jeg var så flink og gikk tur! Har også vært på biblioteket og hentet en bok jeg hadde lyst til og lese lenge. Den heter "notes left behind"




ja. blåbær bilder. jeg er jo en amatør fotograf. så da bruker jeg en hver anledning på å ta bilder. eeeller ikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar