søndag 9. mai 2010

Loner

I dag våknet jeg med en siiiiinnsyk dårlig følelse. For klokken ni i går kveld fikk jeg et sinnsykt sukkersug, og bestemte meg for å lage kanelboller. Men det er jo ikke akkurat noe som tar kort tid. Jeg stelte i stand deigen og satte den på heving. Men i mitt dramatiske sug for godteri innvaderte jeg kjøleskapet og spiste en kvikklunsj, ostepop, banan chips og ja, det var vel det. Men herre gud, jeg satt bare der og spiste og spiste dritt. Og i dag har jeg kjeeempe dårlig samvittighet. Men spist er spist. Joo, og når det kommer til bollene. Jeg spiste så sinnsykt mye deig mens jeg ventet på at de skulle heve, så når de endelig var ferdige klokken 1 på natten, da hadde jeg egentlig ikke så lyst på boller. Meeeen, hvem kan vel motstå nystekte kanelboller? Ikkje mæ. Følte meg egentlig ganske ensom der jeg satt med 30 nystekte kanelboller for meg selv. Spiste faktisk kanelboller til frokost i dag. Men de er jo selvfølgelig ikke noe gode dagen etter. Så nå sitter jeg her med ca 25 harde kanelboller, som bare kan spises hvis jeg varmer dem i mikroen. What to do?



I dag skal jeg på piano konsert. Dette er selvfølgelig ikke lystbetont, men fordi jeg MÅ med pianoeklassen. Johuu. Også skal jeg ut og løpe i dag. Lørdager er hvile dag, så løp ikke i går. Kommer vil til å løpe en ekstra stor runde etter mine utskjeielser i går. :(

og ja... kanelbollene var veeldig gode :)

3 kommentarer:

  1. Namm!! De så veldi gode ut!!!:D

    SvarSlett
  2. Ønsler meg boller når du kommer hjem, ser nydelig ut. Flott bilde. Klem

    SvarSlett
  3. Flink du er! gleder meg hjemmebakst ja..:) Vi hadde sommerkoteletter i går, da tenkte jeg på deg! klem mamma

    SvarSlett