onsdag 19. mai 2010

Martin er heer

Jada jada. Da har jeg IGJEN ikke skrevet på over en uke. Jeg er faktisk for travel. Men martin har hvertfall ankommet! I helgen var jeg og martin i Sacramento. Der fikk Martin omganssjuke, som varte til søndag. Men tross det var vi på Zoo, outlet og i gamlebyen. Var veldig koselig der!

På 17. mai var vi i en den norske kirken. Var sykt uvandt å høre så mye norsk på en gang! Jeg spiste bløtkake og gele! naaam. Og pølser som smakte driiit. Men men.. Natt til i går våknet jeg opp og måtte løpe og spy, og lå etter det syk hele dagen. Første dagen jeg ikke har jobbet siden jeg kom hit! Litt forskjell fra fraværet mitt på vidergående. haha..



Meg med kake og norskeflagg i kirken. Geleen hadde jeg allerede spist opp. Hihi


Orker ikke skrive mer nu. Skal finne et sted og spise middag med Martin. Me prekas

2 kommentarer:

  1. Så herlig at du koser deg! Hils Martin så mye! klem mamma

    SvarSlett
  2. Fint bilde av dere :)
    christine

    SvarSlett