mandag 31. mai 2010

Mai er borte!

Dette tror jeg er den måneden som har gått fortest siden jeg kom hit! Syns ikke det er lenge siden det var første mai. Men samtidig syntes jeg det føles utrolig lenge siden jeg sa hadet til Martin på flyplassen. Det var bare 1 uke siden!

Det er trist å være au pair når sommeren kommer, for da begynner mange og dra hjem. De fleste som reiser som au pair reiser jo på sommeren, for så og bli ett år. Første som skal forlate meg er Petraen min =( Hun reiser om 3 uker! Kommer til og savne henne masse, for hun har liksom vært min nærmeste venn her. Men det som er så fint er at vi kan komme og besøke hverandre når jeg kommer hjem også! Når hun har dratt hjem er det jo ca bare 2 mnd igjen til det er min tur! Jeg har troen på at det kommer til å gå kjempe fort. Vips er jeg hjemme hos alle dere der i Norge!



(dette er den kjekkeste kengeruen jeg vet om)

Jeg informerte jo om at jeg skulle bestige et fjell i dag. Det gjorde jeg, til en viss grad. Ble veldig skuffa da jeg fant ut at det gikk en bilvei helt til toppen! Helloo Ameriiicaa!! Hva feiler det dere? Hva er morsomt med å bestige et fjell hvis man kan kjøre hele veien til toppen? Men som den nordmannen og svensken jeg og Petra er, parkerte vi like gjerne bilen 2,5 km før vi kom til toppen, for så og gå opp! Var en fantastisk tur med kjempe fin utsikt. Det jeg ikke liker med å bestige fjell er at det er så mye oppoverbakke. Liker mye bedre når jeg skal ned igjen! Petra hadde egentlig planlagt en 7 km rute, men ettersom det var en svenske som hadde regnet den ut, tenkte jeg at jeg heller skulle ta saken i egne hender og finne en ny rute:




Da ble Petra sint og begynte med høytlesning av reglene til fjellet. (Ja tenk, fjellet hadde faktisk en haug med regler. Kostet faktisk penger også. God bless America. Næt)



Endte selvfølgelig med at vi ikke fulgte noen av våre planlagte ruter. Er mye morsommere og se hvor stiene tar deg, UTEN kart :)


Utsikten fra toppen. Man kunne se heelt til Nevada, det er jeg sikker på!



Siste to bildene er fra parken i går...

Meg og Madde


Dumme jess som spiste min epleskrott =(

Men nå skal jeg sove. Skal jobbe i morgen! Uff og huff.. Jeg har et hardt liv. Nå står vel dere der hjemme opp snart! Så god morgen!

1 kommentar:

  1. christine sørmo7. juni 2010 kl. 03:20

    Så fin bikini du har fått deg:) ser at du har det veldig fint der borte. blir bra å få deg hjem igjen nå:)

    ha en fin dag snuppa. klem

    SvarSlett