fredag 9. april 2010

End Vacation

Jajaa. Da var ennå et besøk over, og jeg er igjen forlatt ensom her i Orinda. Meen ikke tomhendt, jeg har nemlig funnet ut at jeg har blitt en stor shoppaholiker! Se hva jeg har greid og kjøpe de siste tre ukene! Rart jeg ikke er fattigere enn jeg er!



Kan fortelle det viktigste jeg kjøpte:
- tommy hilfiger bag
- gps (sponset av mamma)
- shampoo (med solfaktor) og solkrem for håret! veldig viktig
- bikini fra Ralph Lauren
- nike joggesko ooog sensor (nike +), så nå skal jeg bli kjempe flink og løpe. heheheh.



Æsj, nå innså jeg nettopp at jeg må rydde bort alle klærne før jeg kan legge meg =( Men anyhow! Noen som vil komme uten bagasje i august og ta med masse av mine ting hjem? You pay, dritbra deal! Don't miss it!

Såå, hva har vi gjort på ferie? Vi var i San Diego i fire dager. Der var det sol i to dager. Såå deilig. Vi har shoppet (men det har du vell kanskje skjønnt.) Vi har spist masse god mat, vært i Sea World og solt oss. De to siste nettene har vi vært i Ventura og kost oss. Veldig koselig ferie alt i alt. I dag har vi kjørt heeele veien fra Ventura noe som vil si en seks og en halv times kjøretur. Men det var verdt det! Taakk for en kjempe fin tur mami og milli! See u sooon!





CA <3

2 kommentarer:

  1. Kjempe gøy å lese bloggen din og få et lite innblikk i korleis ein ekte au-pair lev:) :)

    SvarSlett
  2. Ja, tusen takk for en kjempefin ferie, systra mi! Jeg har kost meg veldig, og var kjempekoselig å se deg igjen. Masse klemmer fra Camilla

    SvarSlett