onsdag 28. april 2010

Sol i sikte!

Tiden er inne for og skryte litt over hvor flott jeg har det! Se hva jeg har i vente:


..måtte selvfølgelig ta med Drøbak for at dere kunne samenligne

Jeg drev jo å fortalte dere om at jeg nesten ikke har tid til og skrive siden jeg driver med så mye rart.. En av tingene er løping. Så tenkte og bevise det med et bilde. Det er statestikken over hvor mye jeg går/jogger/løper..


Jeg hadde egentlig ikke så mye mer å fortelle, bortsett fra: JEG HAR VÆRT I USA I 7 MND I DAG! Jippiiii.. Tiden har egentlig gått veldig fort! Men nå er det vel på tide og rydde rommet. Haadee

4 kommentarer:

  1. Du skulle tatt med kirkenes, så hadde du blitt enda mer glad, siden her er det kaldt :S Flink flinkesen :) Klem <3

    SvarSlett
  2. Og nå krever jeg en skype samtale.basta fra far

    SvarSlett
  3. nå er det bare 4 mnd til du kommer hjem . gleder oss veldig

    SvarSlett
  4. glemte å si at det er fra bestisene. god klem til deg.

    SvarSlett