torsdag 1. april 2010

Mamma og milla besøk!!

Jaaa, da har jeg endelig fått besøk av mor og søster som jeg ikke har sett siden jeg var i Norge. Veldig koselig er det med besøk! Oppfordrer ALLE (jeg kjenner) i Norge å komme og besøke meg :D I går lagde mamma pølse og makaroni grateng, noe som er en av min favoritt retter, etter fiskeboller, såklart. Men fiskeboller lager jeg stadig vekk, i og med at mine generøse gjester bringer med seg fiskebollebokser :) Heldigvis kom mamma og milla og fylte på matlageret mitt, siden jeg har jo tross alt bare to bokser med fiskeboller igjen, plus masse sjokolade osv. Jeg skulle så gjerne delt masse bilder med dere, men alle bildene er på mamma sitt kamera, og de ville mye heller dra til San Francisco i dag, istedet for og være med meg! Skjønner ikke det..

Jeg har lært Frances og vaske opp!



Jeg fant et bilde jeg har tatt av Camilla! (nå blir hun nok glad!)


Jeg spiser Marie kjeks :D (visste du at det er 20 kalorier i en marie kjeks? Så dvs at det bare er dobbelt så usundt som en drue!)

1 kommentar:

  1. Kan tenke meg at det er koselig med besøk :) Jeg er misunnelig på din mor og søster! Men er ikke så fryktelig lenge til jeg kommer over jeg heller :D Gleder meg! Savner deg...

    Kos deg masse med besøk, så snakkes vi snart håper jeg :) Klem Martin

    SvarSlett