torsdag 22. april 2010

Long time no see!

Jeeeg har hatt det veeldig travelt siden sist. Og hver gang jeg har satt meg ned for og begynne og skrive, har jeg enten ikke hatt tid, eller mistet skrivelysten etter tre setninger. Meeen, nå skal jeg prøve og fullføre et innlegg her. Regner med at det er kjempe masse spente sjeler der hjemme i kalde Norge som ønsker en oppdatering over hva super au-pair Susanne har gjort den siste tiden! Jo, nå skal du høre her. Jeg har jobbet, trent (faktisk 10 ganger!), gått til mine fag, vært i San Francisco, sakt hade til en venn som har flyttet til andre siden av USA, lest bok til fotoklassen og maasse mer.

Jeg har startet et nytt og bedre liv, der jeg ikke spiser noe snack, dvs. crackers, godteri osv, i hverdagen. Vet jeg har sakt det før også, men denne gangen har jeg faktisk greid meg i snart to uker! I tillegg har jeg begynt og løpe hver dag, fordi jeg ønsker og få opp kondisen. Føler faktisk allerede at det begynner å hjelpe! Jeg gir all æren til min nye Nike +. Jeg syns alle burde kjøpe seg et eksemplar av den, den får meg til og ville løpe mer og lenger :)

Fotoklassen min er jo et kapittel for seg selv. Jeg tenkte denne klassen ville være en avslappende klasse der jeg kunne lære litt om fotografi og kameraet mitt slike ting. Men nei da! Jeg måtte kjøpe en bok på 500 sider om alt fra himmel og jord som angår kameraer, bilder og alt i den duren, og denne skal leses på tre uker! Ikke det at jeg ikke har nok og gjøre fra før av. Dessuten er jeg ikke akkurat den raskeste lesern i skuffen. I tillegg får vi også bildeoppgaver til hver uke, der vi må ta ca 30 bilder! Jeg skjønner nå hvorfor det nesten bare er eldre som er i det faget fordi de er de eneste som har tid til slikt. Denne uken greide jeg og lese ferdig alle sidene før fristen, mens filmen og alle bildene jeg skulle ta, fikk jeg ikke gjort. Haha. Men det er jo ikke sånn at jeg får noe karakter for faget, så jeg overlever nok. Er bare for moroskyld.

Angående bilder! Herre jesus! Se på dette bilde her! Det ser ut som jeg er ca 8 år! Skjønner ikke at jeg noengang kan bli tatt for min egentlig alder! (trykk på bildet!)



Joo, også er det meldt sol helt frem til søndag her, noe som gjør meg glad i hjertet mitt. Og deretter er det meldt sol til neste helg også =D Og typ 22 grader :)

Da her jeg eeendelig fått publisert et innlegg, til alle mine fantastiske lesere. Får håpe jeg greier og skrukke meg til og skrive igjen snart. Ha det så bra så lenge :)

3 kommentarer:

  1. Det var koselig å endelig få noe nytt her! men skjønner at du er travel:) Gleder meg til å se bildene du tar under din fotoutdanning!
    så på bilder i dag fra turen vår, kjenner at jeg kunne tenkt meg å ta den en gang til! Litt merkelig med den "lattergassen" i bilen da:) Men uansett, det var en kjempekoselig tur med jordskjelv og mere til...
    Synes du er flink til å trene, jeg jogget faktisk rundt Øvredammen i dag med Tilda, er kjempestolt! klem mamma

    SvarSlett
  2. Deilig med sommer,her er det 7 fine varmegrader om dagen.glad i deg dad.

    SvarSlett
  3. Nå har jeg savnet dine innlegg.Begynte faktisk å bekymre meg. 2. mai blir du i alle fall savnet. Da har Tone og Eivind invitert Lundblad-klanen til grill-fest.Ha det godt. Klem fra monne

    SvarSlett