søndag 4. april 2010

Saaan diego

Mamma og milla besøk er veldig koselig. Akkurat nå befinner vi oss på Hilton hotellet i San Diego. Vi fikk nesten frost skader i bare ti grader i SF, derfor tok vi bilen fatt og vips så var vi her. Vi stoppet selvølgelig på et outlet på veien ned, så da fikk jeg unnagjort litt nødvendig shopping. Det er nemlig nødvendig for at jeg skal kunne opprettholde utgiftene i forhold til inntektene. Haha. Jeeeg fikk nemlig igjen 9000 kr på skatten! Hipp hipp hurra! Men som den fornuftige au pairen jeg er, skal jeg bruke alle pengene på studiene jeg skal ta neste år :) Smarte meg.





Jaa, jeg glemte forresten og legge ut bildene for forrige innlegg. Jeg beklager så meget for det. Her er et trøste bilde :





I dag oppfylte vi mammas store drøm, som var og dra til SeaWorld for å se på fisker. Det var utrolig fantastisk morsomt, og vi så masse forksjellige dyr. Det som var mest skummelt var vel da vi gikk inne i en glass tunnel for og se på haier som da svømte rundt oss i alle vinkler, da gulvet plutselig begynte og riste. Jeg holdte selvfølgelig på og tryne, men trodde at det bare var en del av attraksjonen. Meeen så viste det seg at dette var et jordskjelv! Tenk så morsomt om tunnelen hadde knust og jeg kunne svømt rundt med haiene! Så koslig da!




Det siste bildet er fra en strand som jeg ikke husker hva heter, den er vistnok kåret til Ca beste strand eller noe liknende.



Jeg kan fortelle at vi ikke har gjort så mye spennende på kveldene, ettersom mamma og camilla har gjettlag fra en annen dimensjon, og går og legger seg rundt klokken 9 hver dag! Syntes det er veldig merkelig, ettersom de fleste pleier å ha jetlag når de drar FRA USA. Men det har de tydeligvis misforstått. Men for all del, jeg koser meg i mitt eget selskap jeg, er ikke noe fare for at jeg kjeder meg. Men nå skal mitt selskap sove. God natt!

//jeg er glad i Martin <3

1 kommentar:

  1. Jeg er glad i deg også <3 Hørtes skummelt ut med jordskjelv da :O Flaks at glasset ikke knuste! Vi må snakke sammen snart, siden det er veeldig lenge sia nå! Blir gal her i kalde norge :P Klem fra Martin, Savner deg..

    SvarSlett