fredag 23. april 2010

Jente 19 funnet død etter 3 år

" Norsk jente (19) funnet død i fjellene i Orinda, CA, USA etter å ha vært forsvunnet i 3 år. Det er usikkert hva dødsfallet kommer av, men slangebitt er trolig årsaken til dødsfallet. Sammen med jenta ble den da 1 år gamle hunden Biscuit funnet."

Jaaa, for jeg var nemlig oppe i fjellene i Orinda i dag for og trene og også ta bilder til min fotoklasse. (Må bare skryte litt av meg selv, jeg gikk/løp 9 km i dag!) Og på veien ned fra fjellet var jeg 5 cm fra og tråkke på en SLANGE! Så smart som jeg er, er min første reaksjon og skrike, for derretter og løpe alt jeg orket! Whitney fortalte meg i ettertid at jeg burde rygge unna. Men det tenkte ikke jeg på. Tenkte bare på og komme meg så langt unna slangen som mulig! Sååå, det jeg funderte i i ettertid er det at hvis jeg hadde blitt bitt av en slange der oppe i fjellet, er sansynligheten for at jeg blir funnet, gaaaaaanske liten. Jeg er jo i USA, og det er ikke så mange som går tur her, og det kan jeg også bekrefte med at jeg ALDRI har møtt en eneste person oppe i disse fjellene. Så, hvis jeg plutselig ikke svarer på tlf eller liknende, er det mest sannsynlig fordi jeg ligger død om, etter slangebitt. Sjohei

Skulle egentlig legge ut dette innlegget i går, med en liten video med bildene jeg tok på turen, men siden ikke det gikk, får jeg heller laste noen av dem opp. Enjoy









3 kommentarer:

  1. Så ekkelt!!:o Trur eg hadde jogga langs gatene etter dette!

    SvarSlett
  2. Ja ja, det må jeg si:) Var slangen stor? Tror jeg hadde blitt litt redd ja!
    Men hallo, nå jogger du langt! Blir det maraton etterhvert? Veldig fine bilder du har tatt, flink!
    klem mamma

    SvarSlett
  3. ja det må jeg si,blir vel ikke lett å følge deg med joggesko nå og spesiellt ikke med slanger i nærheten. klem far

    SvarSlett