mandag 12. april 2010

Home, sweet home!

Det er jo alltid trist å si hade, men jeg syntes det er deilig og komme hjem igjen til egen seng, mat og rutiner. Selvom restaurant mat er veldig godt, blir man ganske lei av det når man spiser det tre ganger daglig! På lørdagen var jeg ute og løp/jogget/gikk tur i fjellet. Jeg greide og klatre opp en ny fjelltopp som jeg ikke har vært på før! Min gåpartner, Biscuit, var på kennel, så den eneste som holdt meg med selvskap var min ipod og min nye Nike+! Serriøst, jeg elsker den allerede, den gir meg skikkelig inspirasjon til og løpe/gå. Nå har jeg startet et treningsprogram og, som skal få meg i bedre form. Veldig spennende og se om jeg faktisk holder ut de tre mnd med jogging 6 dager i uken! Who knows! Jeg får så inspirasjon av oppsummeringen som kommer på slutten. Den forteller hvor langt jeg har løpt, kalorier forbrent, gjennomsnittsfart osv osv. Bildet under viser min fjelltur på lørdag. (trykk på det, så blir det større :) )




Men nå skal jeg spise gullerøtter, og deretter får jeg vel ta tak i dagens treningsøkt.. Preikes


3 kommentarer:

  1. Hei lille vennen min:) Så bra at du fikk til "dingsen" da! Jeg var ute og løp i går kveld jeg og! Men uten "dings" da:) Misunner deg litt å gå i åsene hos deg, synd vi ikke fikk tid til å prøve det. Ser så utrolig fint ut.
    Du får hilse til folket! klem mamma

    SvarSlett
  2. Hei <3

    Jeg venter i spenning på ett nytt innlegg :)
    Savner deg, og gleder meg masse til jeg skal besøke deg! Håper du rekker å slappe av mellom alle besøkene dine da :) Klem Martin

    SvarSlett
  3. Flink jente,her hjemme er båtsesongen i gang,7 grader i lufta...hm men skuta er sjøsatt. klem pappa

    SvarSlett