mandag 26. april 2010

Sjarmtroll deluxe

Denne helgen har vært utrolig deilig. Ganske avslappende, men samtidig fylt med aktiviteter. Hvis det er mulig da.. På fredagen hadde Stefanie og jeg filmkveld. Vi måtte selvfølgelig bake cookies, det er alltid på agendaen når vi skal kose oss på fredagskvelder for tven..

I hele helgen har det vært supert vær! Mellom 25-30 grader og helt blå himmel er ikke akkurat noe og klage på. Bortsett fra at jeg fikk et lite angst anfall da jeg innså at det kommer til å være opp til 15 grader varmere til sommern! Men jeg skal vel ikke klage. Dere sitter jo der hjemme i kalde Norge. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer sikkert denne sommern til og bli den varmeste på 20 år, i og med at jeg er borte. På dagen på lørdag var jeg først hos frisøren å strippet og klippet håret, deretter var jeg i en park i Walnut Creek med Eva, en annen norske og en tysker :) På kvelden jobbet jeg først (passet på to andre barn også, og tjente $40 ekstra. Me like!) Derret dro Stefanie, Lisa og jeg ut i Berkley på et houseparty. Var utrolig morsomt! Var hoppselott i hagen, barer lagd av is(!) og gratis drikke. Ingen som klagde på det for og si det sånn! Det var så sinnsykt mange høye mennesker der, at JEG følte meg liten. Dette skal jeg selfølgelig vise med bilder:








En liten Corona flaske :)


I går var det au pair møte, og vi var på Laser Tag (paintball med laser). Var ganske morsomt, men det faktum at det var drit fint vær ute, gjorde det litt mindre gøy. Ville egentlig mye heller være ute i det fine været. Resten av dagen ble selvfølgelig tilbragt i en park. Vi bestilte kinamat og hadde picnic ute. Var veldig koselig! Må gjentas.

Hehe. Prøver å lære Frances den derre sangen "sol ute, sol inne..." osv osv. Hun prøver hvertfall :) Aaahh, jo. Og da vi satt og spiste frokost i dag sier hun: " I love you. I love you so much that you have to be my babysitter forever." Hun vet og sjarmere hvertfall!






Nå skal jeg ut og jogge. Og hvis jeg får tid, rydde rommet... Ha en fin dag/natt

2 kommentarer:

  1. Så flink hun var! Gleder meg til hun lærer mer!
    mamma

    SvarSlett
  2. Så bra du har hatt en fin helg :) Frances var kjempe flink da:) Får lære henne noen vålerenga sanger når jeg kommer jeg da ;) Hehe. bare 17 dager til nå <3 klem

    SvarSlett