onsdag 2. juni 2010

Soleksemoffer. faktisk

Daa har jeg mistet den norske mobilen min. Så nå er det ikke noe poeng og ringe meg mer. Tror ikke jeg gidder og kjøpe noen ny heller, for jeg skal hjem om 85, 86 eller 87 dager! Jeg måtte nemlig si tre datoer jeg ville reise hjem på til Cultural Care. Så nå er det bare og vente på billetten!

Jeg har komme inn på Bjørknes på de fagene jeg ville. Nå gjenstår det bare:
- å finne en bolig (eller skal jeg bo hjemme til Martin kommer hjem?)
- kjøpe bil (eller skal jeg la vær)
- finne jobb (neeei, det kan jeg nok ikke droppe)
- og bestemme hvilket håndballag jeg skal spille på når jeg kommer hjem. (DFI, Vestby eller et oslo lag?)
Såå, som dere skjønner har jeg fortsatt mye og tenke over. Bare si fra hvis du har noe tips.. Vurderer faktisk og kjøpe bil her, også shippe den til Norge..



I mine yngre dager var jeg så dum og ikke smøre meg med solkrem, noe som førte til at jeg fikk soleksem. Jeg gadd liksom ikke smøre meg, for huden min tålte jo så mye, trodde jeg. Men da jeg først hadde fått det, kunne jeg angre veldig! Nå får jeg soleksem hver gang jeg glemmer og smøre meg. I helgen var jeg kjempe flink og smøre meg med solfaktor 30, men siden har hele krøppen min klødd helt sykt, skulle nesten trodd at jeg har fått skabb! Etter og ha sittet ute i solen i 30 min i dag, kan jeg tydelig se et lite tegn av soleksem på min høyre arm! Så fra nå, og i en uke framover, må høyre armen gå i burka. For soleksem er som mugg, det starter ett sted, også fortsetter det utover det hele. Det som skjer med meg er nemlig at hvis soleksmet mitt får sol på seg, klikker det helt mongo og sprer seg ut til hele kroppen! :( Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

7 kommentarer:

  1. Å:( Soleksem er kjedelig.. I morgen tidlig drar jeg til SPania. WOhoo!! Camilla

    SvarSlett
  2. Stakkar lille vennen min...smør smør og smør! Har sendt pakken for to dager siden, så du har den vel der snart. Husk å hilse fra meg og takke for gjestfriheten når du overbringer mine elger til familien!
    klem mamma

    SvarSlett
  3. hehe, det hørtes ikke bra ut :-/
    jeg mener å huske at du hadde pianotimer som sånn fag der nede? vet du om det er vanlig å kunne velge sangtimer og sånt også ? :)
    Reiser til Seattle i sommer så veldig spennende og lese bloggen din :)

    SvarSlett
  4. Wah, jeg også får soleksem lett. Det er helt forferdelig !

    SvarSlett
  5. Har ingen tips :( Men er veldig glad i deg da <3 Klem Martin.

    SvarSlett
  6. Du skal selvfølgelig bo hos pappa din, er lei av å ikke finne noen å kjefte på når det er rotete i huset,bil? tja arv av mor?Hånball ? Bor i Drøbak og spiller på DfI savner kampene og vaflene.Litt problematisk med soleksemen da sola alltid skinner i .....Drøbak Klems

    SvarSlett
  7. Bo i Drøbak og spille på DFI med Ida!
    Bra plan! ;)

    IS

    SvarSlett