fredag 19. februar 2010

Andre del av ferie filmen

I dag gikk jeg neste tom for bensin, det var utrolig dramatisk. Jeg var i pleasant hill som er typ 25 min fra hjemme, også begynner bensinlampa å lyse, og jeg har jo selvfølgelig ikke med meg lommeboka mi. Men jeg sjangsa på at det gikk bra og la ut på den store motorveien for å tappert prøve og komme meg hjem. Men da jeg kom til bensinstasjonen i Orinda turte jeg ikke kjøre mer, så da ringte jeg min Reddende Engel Petra som kom og ga meg 10 dollar slik at jeg slapp å dø av nervøsitets sammenbrudd. AAAh, great times.

Gad, jeg blir sur! Får ikke til å laste opp den j****** filmen! Jeg har piano prøve i morgen! Og nå fikk jeg nettopp beskjed om at Martin skulle fly lufthansa hit, og de går ut i streik i morgen!! Jeg lover, Gud hater meg! Amen

2 kommentarer:

  1. Prøver å se siste video fra ferien, men det kommer ikke opp noe. Hva gjør jeg feil?

    SvarSlett
  2. jeg får ikke lagt den ut :( skal prøve å få fikset det..

    SvarSlett