søndag 7. februar 2010

Liten oppdatering

Da har to dager allerede gått, men vi har opplevd ganske mye! Skriver mer om det senere, for skal sove nå..
- spist frokost med mine vertsforeldre
- golden gate
- green wood skog
- china town
- union square
- pier 39
- sjøløvene
- fishermans warf
- kjørt kabel trikk
- spist på cheese cake factory

Så vi har opplevd en god del. I dag spiste jeg norsk laks på en restaurant btw. Da jeg så på menyen at de hadde noe norskt der, måtte jeg jo selvfølgelig velge det! I morgen skal vi på Alcatraz, siden det ville Hilde veldig gjerne. Så skal vi kjøre på den svingete veien som jeg ikke husker hva heter og deretter skal vi begynne å kjøre nedover mot LA! Det blir morsomt. Har sett mer av San Francisco på to dager nå, enn hva jeg har gjort de 4 mnd siden jeg kom hit. Men kan kanksje ha noe å gjøre med at jeg ikke har bodd midt i sentrum før da. Hvem vet!

Vi storkoser oss hvertfall! Skriver senere..


For et fint bilde! Men det er sol, viktig og få med

3 kommentarer:

  1. Herlig! Høres ut som dere har det kjempebra. Kos deg masse! klem mamma

    SvarSlett
  2. Weee så bra du koser deg :D Er ikke lenge før jeg kommer faktisk :) Bor du på hotell? Klemmer fra Martin:)

    SvarSlett
  3. Hei, vet ikke om dette er en public blogg men googla aupair å havna på bloggen din. Virker som du har et alright aupair liv i usa. Skal selv søke om å få være aupair i usa når jeg er ferdig med studiene. Hva syns du om SF som by egentlig? Lever den opp til de forventningene du hadde før du dro? Er ganske lysten på å bo i SF selv når jeg eventuelt skal være aupair:) Hilsen Sindre.

    SvarSlett