onsdag 3. februar 2010

Aaaah Kleenex

Nå ligger jeg sammenkrøket under dynen og syntes ufattelig synd på meg selv. Grunn nummer en er fordi jeg er snørrete til tusen, vondt i hodet, har hovne øyne (helt sant!) og hoster. Verden er virkelig et forferdelig sted. Grunn nr to er at jeg har ufattelig vondt i håndleddene fordi jeg var ufattelig entusiastisk med flikk-flakker på turninga i går, noe min gamle kropp tålte svært dårlig. Hvertfall, det første jeg gjorde etter jeg hadde kjørt Frances til skolen i dag var å løpe (neida, jeg kjørte) ned til Starbucks for å kjøpe meg en Mocca, siden jeg syntes så synd på meg selv. Men jeg tror faktisk jeg har blitt elergisk, siden jeg alltid får vondt i livmoren hver gang jeg drikker det. Går det ann? Etter mitt Starbucks besøk måtte jeg på Safeway for å hamstre Kleenex, men amerikanerne er jo så jævlig sær på det, så de skal selvfølgelig ha 50 forskjellige typer av dem! At det går ann! Jeg er jo sinnsykt dårlig til å velge og! Så jeg sleit veldig med å velge mellom romskip og blomster, og estra myk og ekstra myk med aloe vera. Jeg har det ikke så lett! Meeen, nok om Kleenex.

Om bare to dager kommer pappaen min og Hilde hit til det store USA-landet. Det gleder jeg meg masse til, og jeg prøver for harde livet og bli frisk (vurderer å ikke svømme i dag, tror det er lurt!) Fikk melding av Militær Martin som har fått lang perm i slutten av Februar og benytter da anledningen til og komme og besøke meg :D Jeg føler meg beæret. også gleder jeg meg da.

Må bare fortelle en ting til! I går da jeg skulle hjem fra turningen står jeg alene i mørket og venter på trikken, på en av de skumle gatene i San Francisco. Så kommer det en snål uteligger og stiller seg rett ved siden av meg. Han finner det veldig spennende å stirre på meg, mens han snakker til seg selv. Er du klar over hvor irriterende det er? Hvertfall, det jeg gjør er at jeg tar opp en Kleenex og snyter meg det hardeste jeg kan (og for de som har hørt meg snyte meg vet at det høres ytterst udelikat ut, som en blanding av en elefant og et esel.) Var en veldig genial plan, og han sluttet faktisk og stirre. Gud, jeg er så smart. Jeg vet at dette var sikkert veldig interessant, men jeg må jo oppdatere dere der hjemme om hver eneste ting som skjer her i US and A!
Men nå skal jeg legge fra meg pcen å legge meg tilbake i forsterstilling og syntes synd på meg selv, fordi det er det jeg er best til. I og med at jeg har flyttet helt til andre siden av verden, må jeg jo det, for her er det ingen kjære mor. Bokstavelig talt.



Se så hovne øynene mine er! Jeg har rynker på øyenlokkene mens jeg har dem igjen!

Nå syntes jeg at det er riktig at du og du og du skal skrive en "stakar deg" - og en "god bedring" melding til meg i kommentarfeltet. Siden jeg er helt alene på andre siden av verden og er syk og trenger masse medlidenhet. God bedring til meg <3


6 kommentarer:

  1. God bedring<3 Stakar deg :(

    SvarSlett
  2. God bedring kjære <3 Bli fort frisk :) Synes synd på deg! <3

    SvarSlett
  3. Stakkar lille Susanne. Men jeg garanterer, det går over.Ha det hyggelig med pappa-besøk.
    Klem fra Monne

    SvarSlett
  4. Stakar deg og god bedring mld. Klem fra Camilla

    SvarSlett
  5. stakkars deg. også vi i thailand synes synd på deg. god bedring.alt er bare en overgang sa reven da han ble flådd. bestefar er med på biljardturnering her, og han vannt sin kamp. tøfft hva? hilsen bestisene

    SvarSlett
  6. Lille jenta mi, skulle gjerne vært der og tatt vare på deg vet du. Kjedelig å være syk så langt hjemmefra..:) Men tenker på deg deg og sender healingtanker for harde livet! Utrolige vanskelig valg du har da... håper du valgte riktig kleenex:) God bedring, og kos deg med besøk! klem mamma

    SvarSlett