søndag 21. februar 2010

Here you go

5 kommentarer:

  1. Så mange flotte bilder! Herlig å fly kan jeg tenke meg:) Gleeeder meg! klem mamma

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink med bloggen din.
    Da jeg ikke fikk spilt av videoen igår trodde jeg kanskje det var alders-grense på den.
    I dag ble Eirik Operert i ganen. Dessuten fikk han skåret noe i tunge-båndet og satt inn dren i begge ørene. Så nå håper vi han slipper flere plager.Klem fra Monne.

    SvarSlett
  3. hei det så kjempe gøy ut. Jeg har selv nettop vært på støten med Tom. Hilsen David

    SvarSlett
  4. Heiloo. Ja, da er bloggen min oppe å går igjen. Regner du med blir en ivrig leser. Klem

    SvarSlett
  5. så flink du er susanne!! virkelig fint og koselig film.. du kan forresten hilse tom og si at han bør ta en hårklipp snart! haha :) kos deg videre, vennen <3 godklem fra mexico

    SvarSlett