torsdag 18. februar 2010

Se min kjole

Nå skulle jeg egentlig ha vært ferdig med den andre filmen fra ferien, men fordi jeg har trent så mye så har jeg ikke hatt tid. Jeg har faktisk trent hver dag denne uken! Er jeg ikke flink? På tirsdag trente jeg faktisk to ganger!

Men jeg har et problem. Hvis jeg skal ta bort en av disse kjolene? Hvem burde jeg ta bort? (Den nederste er ikke med, siden den skal jeg bare ha til sommern over bikinien når vi skal til basenget eller noe :)






Nå er det bare FEM dager til jeg får besøk av Martin! =D Jeg gleder meg maassee, selvom jeg ikke får fri :( Også er det 39 dager til mamman og millan kommer :) Og om 38 dager så har jeg vært i USA i et halvt år! Det har gått så sinnsykt fort!


Hvilken kjole skal bort? 1. 2. eller 3.?

3 kommentarer:

  1. Heeeeeeeeei! Nummer en SKAL du ha. Og jeg syns du også burde ta nmr 3, altså skal numero dos(2) bort. Wohooo, gleder meg til å se deg! Klem cam

    SvarSlett
  2. Heia jenta mi. Flott m trening,gleder meg til neste film. Kjole utvelgelse? da får du stole på storesøster, har vel liten innflydelse på valget uansett. klem

    SvarSlett
  3. Synes ikke du skal velge bort noen! Flott film du har laget! Venter i spenning på nr 2:)
    klem mamma

    SvarSlett