søndag 14. februar 2010

Jeg er ensom jeg

Da var jeg forlatt i det store utlandet, alene, igjen. Stakar meg :( Min vertsfamilie er på ferie ennå og! Så jeg er heelt alene her :( også er det hele 10 dager eller noe til jeg får besøk neste gang, så nå er det veldig synd på meg :( Jeg vet jeg har vært kjempe dårlig med å oppdatere siste uken, men jeg er unnskyldt siden jeg har vært opptatt med å bli oppdaget i Holywood og lære meg å fly (lyver ikke!). Skal legge ut filmer osv senere. Men akkurat nå skal jeg legge meg for å sove, for jeg er såååå trøtt etter å ha kjørt helt fra LA til SF i dag! Tar på det. Nå kom jeg forresten på at jeg bare har spist et måltid i dag! Shitt! I morgen skal jeg lage norskt brød til frokost, og wienerpølse til middag. Naam. God natt!

Pappan min har bursdag i dag! :D Gratulerer
Maaammaaa: gratulerer med morsdagen!

Dere får en veldig detaljert beskrivelse av min uke i morgen, og litt på mandag, og kanksje litt på tirsdag. Vi får se. Guten nacht<3


Dette er den første nattaklemmen jeg får av pappa på fire mnd!

4 kommentarer:

  1. Det er 9 dager til jeg kommer :) Gleder meg! Jeg skal på tur fra mandag til torsdag, så da hører du ikke noe fra meg :( men i gjengjeld så får du se meg på tirsdagen :D Klem fra Martin

    SvarSlett
  2. ååååååå, så koselig med nattaklem!!!! Nå er det bare 6 uker til vi kommer og. Du kunne jo likesågodt bodd i Norge, så mye besøk som du får! Klem cam

    SvarSlett
  3. så bra blogg du har! skal være au pair to sommeren så elsker å lese alt du skriver om.
    får man foresten tak i winerpølser i usa, eller har besøket ditt tatt det med ? det er noe jeg kommer til å savne i alle fall. hehe

    SvarSlett
  4. gleder meg til å kunne gi deg en klem også! Så koselig ut:) regner med at du legger ut noen bilder? klem mamma

    SvarSlett