mandag 1. februar 2010

Politi mat

OOOKEEii. Da har jeg endelig greid å sette meg ned for å skrive om min fantastiske helg! Jeg kommer virkelig ikke til og skrive om hva som skjedde på fredagen i detalj, fordi jeg husker så særlig lite.

Fredag: var på en overraskelsesbursdag til en au pair fra Tyskland som jeg har møtt en gang før. Hun ble dritglad for at jeg kom! Lover. Hvertfall. (Nå tar vi det hele i fortfilm :) ) Jeg ble kjempe full. Danser masse. Husker lite. Fyr kysset meg. Jeg ble sint. Fyr viser seg og være vertsfaren i huset! (Dvs gift og har barn!) Jeg starter å gå hjem (dette skjer rett etter at han kyssa meg). Kona hans så at det skjedde. Ringer politiet. Jeg gjemmer meg for politiet. Politiet er smartere enn meg når jeg er full (De var to politibiler mot meg! Feigt!). Politi finner meg. Politi spør meg masse spørsmål (jeg husker bare: where are you going? Have you been drinking? (jeg svarte selvfølgelig nei, men da bare lo de av meg!!). Osv osv. ) Politi spør om de skal kjøre meg hjem, jeg takker selvfølgelig nei, og ender etter en to timers gå tur, hjemme i senga mi.

Sånn så jeg ut før jeg dro ut... legger ikke ut etter bilde ;)

Lørdag: spysyk til tusen. Kjempe gøy. Alt jeg spiste kom opp igjen. Flere detaljer? Mine søte vertsforeldre trodde jeg var matforgifta, til tross for at de visste at jeg hadde vært på fest dagen før. Jeg inbilte selvfølgelig også meg selv til å tro det, ettersom jeg aldri blir fyllesjuk!

Søndag: sjekker vekta mi og det viser seg at jeg hadde gått ned 5 lbs (siden fredag, i og med at jeg ikke spiste noe fra kl 5 på fredag ettermiddag til søndag morning)! Joho. Jeg vinner "gå-ned-i-vekt"- konkurransen som jeg har hatt med min vertsfar siden november. Men han beskyldte meg for juks! Kan virkelig ikke skjønne det! På kvelden var jeg hos Svenske Sandra og så på en kjempe teit film.



Husker ikke helt hvilken dag det var, men jeg har hvertfall fått pakke fra Søte Anine og Søte Karoline (som jeg savner masse!) <3

Dette er altså det som var i pakken (for de som ikke ser det): kalender med søte bilder i, hjerte kjede (som jeg brukte på fredag,) armbånd, sjokolade og to søte kort

Hva har du gjort i helgen?

4 kommentarer:

  1. <3
    klem fra Martin:-)

    SvarSlett
  2. Hahahaha, bra.

    Jeg skulle hvert der og hjulpet deg ut. Jeg har peiling på politi:)

    SvarSlett
  3. Prøv å vær der til etter Camilla og jeg har vært der....) litt kjedelig hvis du blir sendt hjem før det...men, det går nok bra!
    Så fra nå av så er det nonalkoholliv til etter påsken:) klem mamma

    SvarSlett
  4. Greit å passe vekten,men finnes bedre dietter. Håper det ga mersmak......sees om 3 dager. stor klem. Pappa

    SvarSlett