torsdag 4. februar 2010

Kamelius

Hvis jeg kommer hjem feit fra USA er det ikke fordi jeg har spist så utrolig masse usund amerikansk mat, men fordi jeg har så utrolig mange SUUUPRE venner og bekjente som sender sjokolade til meg i hytt og pine! (No offense!) Sjokolade og meg hater hverandre. Jeg biter den. Den gir meg kviser. Elsk dine fiender, jeg elsker smaken! Naaamm. Men er du klar over hvor mange kviser jeg har fått i ansiktet? Hello! Jeg får jo aldri kviser! Men nå har jeg ca 15, tror jeg. + to kviser som er synelige på lenger avstand enn 10 cm. Og i og med at jeg har så sinnsykt dårlig karma kommer jeg sikkert til å få fler, nå som jeg klager over det. Vet ikke om jeg har fortalt det til dere, men hver gang jeg klager over noe, eller tenker noe stygt om noe(n), som f.eks. "haha! hun har en kvise midt i mellom øynene", så får jeg det selv kort tid etter! Sikkert fordi inni hodet mitt er jeg kjempe slem, og at mesteparten av oppveksten min var jeg kjempe flink til å påpeke feil på andre mennesker. Guuuud, nå høres jeg ut som en forferdelig person. Men det er faktisk Camilla (min søster) som har gjort meg oppmerksom på at jeg gjorde det. (Eller gjør). Sikkert hun som har lagt denne trolldommen over meg og! Hat til deg! Neida, ILU

I dag morges ble jeg kjempe glad i hjertet mitt da en kjempe søt gutt smilte til meg! Er alltid så koselig med et smil. (Slapp av, ingen kjærlighet i luften, han var ca 5 år, meeen kjempe søt.) Men hei vent! I morgen kommer pappaen min og Hilde! :D det gleder jeg meg til! :D og Martin har også bestilt billett, så han kommer om ca 3 uker! Er ikke jeg heldig? Og jaaa! Vet du hva?? :D Jeg har ikke vondt i halsen lenger! Jeg våknet opp i dag morges og forberedte meg på å begynne og gråte pga en hals som føles ut som en grader (engelsk, husker ikke hva det heter på norsk, tips?) , slik som jeg gjorde i går. Men neeei, faktisk så hadde jeg ikke noe vondt i det hele tatt. Men hvis noen lurte så er jeg fortsatt snørrete. Har brukt opp over en hel Kleenex bok siden i går, noe som tilsvarer over 100 snyt. Helt sant! Jeg har ikke telt, men det står utenpå boksen, og jeg velger å stole på dem. For jeg har faktisk bedre ting og gjøre enn å telle kleenex servietter, slik som i morgen tidlig når jeg skal trene med en haug med pensjonister! Tror jeg skal knytte et nytt vennskap i morgen =) Kan spørre om noen av de trenger hjelp til å løfte de 500 g tunge vektene eller no!

Men hei! Nå trenger jeg et bilde. Hva med eeen kuuuu? Sjokolade kommer fra ku!

Neeei! Det var teit. Jeg vet, en video med en kamel! Dette er fra Egypt for to år siden snart. Jeg tok den! Helt sant!




Aaahh, for en fin video!

Men har jeg fortalt dere at jeg skal bytte turn klubb? Siden jeg har innsett at det er mye smartere å dra til en som bare tar meg 20 min og komme til, istedet for den i SF som jeg nå bruker 1,5 t hver vei til hver tirsdag! Greia med at jeg ikke valgte den nærmeste in the first place er at jeg må gå i en leotard! Altså turndrakt! og jeg føler at det ikke kommer til å være et veldig vakkert syn! Jeg føler på en måte at jeg ser dum nok ut som jeg gjør når jeg turner, og nå en turn drakt! Det kommer til å bli et kjempe morsomt syn. Men jeg tror det er verd di to timene og 20 min jeg sparer i reisetid :) kanskje? Jeg tror jeg kommer til å se litt sånn her ut:


Ehm ja, jeg kler blåfargen da, men jeg ser jo egentlig ganske komisk ut. Men hei! Det gjør sikkert alle de andre som også er på voksen turninga og, får jeg håpe... Seee yaa!

1 kommentar:

  1. hei igjen. synes du ser sprek ut i drakten.flott at du trener, og enda bedre at du ikke har vondt i halsen lenger. kos deg med

    familien , besøket altså. klem fra bestisene

    SvarSlett