søndag 28. mars 2010

Happy easter!

Jeg har faktisk ikke skrevet siden tirsdag, men det er ikke fordi jeg ikke har giddet, men mer fordi jeg ikke har hatt tid. Har trent ganske mye, men også rukket og være usund. Jeg prøver liksom og være sund, men USA dreper meg. Greier det ikke. Går faktisk gankse fint i uken, men når helgen kommer så funker det ikke i det hele tatt. Siden alltid når jeg skal møte venner, så drar vi til steder som er omringet av gode, usunde ting. Uff, er såå vanskelig. Skjønner hvorfor mange kommer hit og legger på seg for og si det sånn. Hadde ikke jeg trent hadde jeg nok veid 200 kg nå.. Bestilte en pastarett til middag på Cheese cake factory, så fant jeg ut at det var 2600 kalorier i den (dvs. like mange kalorier som det er i 260 druer!)! Jeg holdte faktisk på og falle av stolen, så endte med at jeg bare spiste 1/4 av den, og resten fikk jeg med meg hjem i en doggybag. Så nå skal jeg bare informere ted (vertspappa) om at det er left-overs i kjøleskapet, så blir det nok borte i løpet av de nermeste dagene :D

Oversikt over helgen:
Fredag:
- lagde kake med Petra og feiret halvtårsbursdagen min, og hennes bursdag (skal legge ut bilde av kaken!)
- jobbet
- dro til kirsten og drakk..

Lørdag:
- våknet opp hos Kirsten
- spiste frokost hos Petra
- var på picnic i Walnut Creek med Dom og Steffi




- spiste middag på Cheese Cake factory




- var på "paintball" med laser

Søndag:
- Six flag park :D (stoor fornøyelsespark, der ville du likt og vært monne! masse berg-og-dalbaner du kunne kost deg med =))

Og dette er bilder fra jeg var ute og gikk tur i fjellet på onsdag


Min walk-buddy og meg


Nå har jeg allerede vært her i seks mnd. Jeg kommer mest sannsynlig til og komme hjem i slutten av august, noe som vil si at jeg bare har fem mnd igjen! Blir dere ikke glade da? Gleder dere dere til jeg kommer hjeeeem? :D

I morgen kommer mami og Cami! Det blir kos. Skal prøve og være flink og ikke spise alt for mye dritt mat, veldig dårlig for kroppen! Gleder meeeeg! Også har jeg meldt meg på fagene på Akademiet! Får håpe det er ledig plass til meg!

Gratulerer til Martin som overlevde en 10 dagers langrennstur oppe i Nord-Norges kalde grense mot Russland =D og til slutt et bilde som Frances tok av meg mens jeg jobber. Jeg har slike harde arbeidsdager altså! Stakar meg :)



Blogges igjen senere, blir nok ikke mye neste to ukene siden mamma og millus er her, men det er vel kanskje ikke så stor fare i og med at mamma og camilla er de som leser bloggen min mest. Haha. Men god påske!

2 kommentarer:

  1. HALLO Susanne, vi leser da alt og følger med.

    Hilsen Svanskog

    SvarSlett
  2. Er glad jeg ikke var med på flere av dine krum-spring. Nå har ribbenet mitt grodd. Kos deg med mamma og Camilla. Ha en fin påske alle tre.
    Klem fra Monne

    SvarSlett