fredag 18. desember 2009

AAAAUU!

Som den søte og snille au pairen jeg er, var jeg i dag på skolen og så på Katie synge. Selvom jeg hadde fri! =O Etter det dro jeg til Lafayette for å ta sprøyte! Jeg trodde jeg skulle dø, fordi jeg satt der ALENE, og jeg hater å ta sprøyter. Men jeg overlevde, så bare en annen vei da hun stakk meg, så var det over! Jeg skjønnte ikke hvor jeg skulle betale for svineinfluensa sprøyta, fordi det var ingen steder å betale der! Men det var fordi det var gratis =) Lucky me!

Så dro jeg til Walnut Creek og klipte meg. Så nå har jeg kjempe kort hår! Veldig deilig. Men kan ikke få håret i en hestehal lenger :( Uffameg! Kostet meg hele $150, men det var verdt det! For håret mitt så ikke ut, og det var for striping, klipping og styling ++. Er fornøyd, det er det som er viktig!

Startet å jobbe klokken halv fire i dag, men etter ti min med jobbing ringte Whitney meg og sa jeg kunne kjøre Frances til en venn av Frances! Så det endte med at jeg jobbet i ti min i dag! Gud jeg er sliten. Hehe

4 kommentarer:

  1. Hm har jeg gitt lov til klipping? ser fin ut på bilde da.hva ble julepresangen din fra meg ? har du bestemt deg?Gleder meg til julafen.Mye å gjøre på jobben med mange stressede mennesker og 7 frosne vaskehaller i dag,så reiser opp og prøver å få tint opp noen nå på mrg før kundene kommer. Snart ferdig med presanger.glad i deg.

    SvarSlett
  2. Å så din du ble! Det var en bra investering! Nydelige jenta mi:) Sitter på hytta med 17 blå ute..det snør litt også. Bare kos:) klemzz mamma

    SvarSlett
  3. Så fin du er susanne!! :) Det nye håret var kjempefint!! :):) <3

    SvarSlett
  4. Hvilket nydelig barnebarn!!

    SvarSlett