søndag 13. desember 2009

Juleshopping: fullført!

I dag var jeg på kjøpesenter for første gang siden jeg kom til USA! Det var veldig stort og veldig fullt av mennesker! Men den gode nyheten er at jeg nå endelig har kjøpt ferdig julegavene som jeg skal sende til Norge! Så i morgen skal jeg sende en stooor pakke som skal svømme hjem til Noreg. Det er en like stor lettelse i år, som alle andre år, å blir ferdig!

Tidligere i dag greide jeg å låse meg selv ute av huset, noe som var veldig ugunstig siden jeg var alene hjemme. Så det endte med at jeg måtte klatre over et gjerde som er ca to og et halvt meter høyt med et håndkle på hodet, slippers og i regn!! Håper ingen så meg, for det må ha sett utrolig dumt ut. Greia var at jeg skulle ned i vaskerommet, og da er det en smekklås på døra som vi vanligsvis ikke bruker, men som vaskedama bruker uansett. Og da jeg fortalte min vertsmamma om dette sa hun; du vet at vi har en port på andre siden av huset? NEI! Det visste jeg ikke. Men nå gjør jeg det! Takk takk :)

Vet ikke om jeg har fortalt det, men i går var jeg på nøtteknekkeren, noe jeg ikke kan huske å ha vært på før. Var helt greit, ikke noe jeg kommer til å se igjen med det første. Tror ikke ballett er helt min greie. Men i og med at jeg ble invitert med av min hvertsfamilie følte jeg på en måte at jeg ikke kunne si nei.

Har ikke lagt ut noen bilder av pakkekalenderen som jeg har lagd til min vertsbarn ennå, så avslutter mitt innlegg med det! Hade bra!


3 kommentarer:

  1. Hvilken mall var du på? :) Mine favoritter her i distriktet er Stanford og Hillsdale, tror jeg. og Milpitas da, det er er iallefall svæææært!

    SvarSlett
  2. jeg er ikke helt sikker faktisk.. kjørte mot condord tror jeg. var ikke jeg som kjørte. bare satt på jeg :) hvor ligger de hen da?

    SvarSlett
  3. De to førstnevnte er her på Peninsula, mens Milpitas ligger vel på East Bay siden...Navnet på senteret er iallefall det samme som stedsvanvet der de ligger!

    SvarSlett