torsdag 10. desember 2009

I'm so lonely!


Da har Martin forlatt dette landet og dratt tilbake til kalde Norge, og det var utrolig trist! =( Han har lovt at han skal komme tilbake til sommeren, så det gleder jeg meg til! :D Men før den tid skal jeg jo få besøk av mamma og pappa, og det blir jo koselig!

I dag var jeg på et college for å se om det er noen fag jeg skal ta. Tror jeg skal ta piano og basket! :D Det er ganske dyrt å ta fag på college, men det er jo på en måte litt morsomt å møte noen amerikanere også når jeg først er her. Tilbringer jo faktisk mest tid med andre europeere her!

Min vertsmamma inviterte meg med på Nøtteknekkeren på lørdag, men jeg har ikke helt bestem meg for om jeg vil eller ikke, er på en måte ikke så veldig into ballet! :P

Jeg har forresten greid å få kontakt med DMV og har fått oppkjøring 7 Januar! IIIK. Tenk så flaut om jeg stryker nå, i og med at jeg allerede har greid det i Norge! Men jeg krysser fingrene!


Skriver mer senere. Hei då!

1 kommentar:

  1. såå søtt bilde,regner med at besøk fra Norge ga mersmak.I dag er det julebord med jobben så Hilde og jeg slapper punting og god mat på Renskaug .klem og Hilser fra Hilde

    SvarSlett