mandag 14. desember 2009

Pakket og klart!

Nå har jeg nettopp tilbrakt godt over en time på postkontoret. Er ikke noe av det morsomste jeg har gjort, men er utrolig deilig og vite at nå er jeg ferdig med julegaver til Norge! Kom på hele $72 (ca 400 kr) , for to pakker. En til Thailand og en til Norge! Skulle ta 6-10 dager før de kommer frem, så får håpe det ikke blir noen store forsinkelser! Jeg sendte alle gavene som skulle til Norge til mamma sin adressen, så det vil si at alle må dra dit for å hente julegaver :)


God jul!

2 kommentarer:

  1. PAKKEEE ;D

    Gleder meg;) Håper din kommer frem, blir spennende! Kos og klem Martin

    SvarSlett
  2. Kjære Susanne.
    Nå går det fort til julaften. Som du vet skal stor-familien feire jul på Gøte`s hytte. Det blir sikkert trivelig, men du kommer til å være dypt savnet.Jule-gaven din kommer på din norske konto.
    Jeg ønsker deg en RIKTIG GOD JUL og et GODT NYTT ÅR.
    Mange klemmer fra Monne.

    SvarSlett