torsdag 3. desember 2009

Hawaaiii!!

Aaarrrgg. Internettet paa hotellrommet har sluttet aa virke, saa derfor har jeg ikke faatt skrevet om hva vi har gjort for naa! Veldig irriterende, for naa har jeg ca tusen ting aa skrive, men siden jeg har ganske kortidshukommelse saa kommer jeg sikkert ikke til aa faa skrevet ned halvparten av det jeg hadde tenkt =(

Lordag, dag 1:
Vi utforsket omraadet rundt hotellet, dvs Waikiki. Vi fant ogsaa et turist kontor, der vi bestilte oss tre turer som vi naa har vaert paa! Martin kjopte seg kamera og har tatt bilder av alt og alle, slik som en skikkelig turist gjor!

Sondag, dag 2:
Vi var paa vaar forste utflukt, den gikk til et badeland som laa ca 40 min unna hotellet. Var ikke det storste badelandet jeg har vaert i, men vi hadde det veldig morsomt! Paa kvelden var vi aa spiste paa en veldig eksklusiv restaurant som laa paa toppen av en bygning. Det var en rund restaurant som snurret rundt slik at vi fikk sett hele Waikiki fra der vi satt! Veldig morsom opplevelse!


Mandag, dag 3:
Vi var paa noe som heter Ducktour (det er en bil/baat som baade kan kjore paa land og i vann). Det er en attraksjon for turister og vi fikk sett en god del! Vi bestilte den turen som gikk til Pearl Harbor. Forst kjorte vi rundt paa land i Waikiki, derretter kjorte vi til Pearl Habor der vi saa film, var aa saa paa et sunket skip osv osv. Etter det gikk vi tilbake til "anden", og da var det tid for delen som foregikk i vann. Sjaforen/guiden var utrolig morsom og visste utrolig mye om alt som en ville vite om stedet og krigen osvosv. Ducktour er virkelig og anbefale! De har det en del steder USA tror jeg, og en faar se og hore masse om stedet en er paa!


Tirsdag, dag 4:
Tirsdag hadde vi fri dag der vi egentlig ikke gjorde saa mye spesielt, bortsett fra og vandre rundt og shoppe osv. Vandrett paa stranden og tok en del bilder :)

Onsdag, dag 5:
I gaar var vi paa en ranch paa andre siden av oya, det er her mange kjente serier og filmer er filmet inn, bla LOST(!!!!), Jurassic Park, 50 first dates osv er filmet inn. Forst var vi paa en buss som viste oss masse forskjellige steder der filmer og serier er spilt inn. Vi saa fotspor etter dinosaurusene i Jurassic park hadde gaatt! Golfbanen de lagde i LOST, en av bunkersene i Lost, og masse masse mer! Skal legge ut bilder senere! Deretter var vi paa jungelsafari. Saa var det lunsj. Etter lunsj var vi paa hesteridning og atv (firhjuling). Det var saa utrolig fint omraade og var veldig morsomt og se steder der kjente filmer og serier er spilt inn. Spesielt siden jeg er et fantastisk stort fan av Lost! Og har sett alle episodene!

Torsdag, i dag:
Hadde planer om aa ha en slappe av dag og bare vandre rundt og se, men siden Martin greide aa sole en hel brusboks i kofferten min, har det istedet endt med at jeg vasker klaer! Men men, skal snart hente bildene fra undervannskamera! Det blir morsomt. Da faar jeg bilder fra vannparken og i sjoen. Faar den ogsaa paa cd slik at jeg kan legge det inn paa pcen og dele med dere! Johoo (ps: som straff skal han vaere slaven min i heele dag! :D (han tilbydde det altsaa!))

Aloha!

2 kommentarer:

  1. Det ser ut til at dere får oppleve masse. Det var kjempe-lurt at du bestemte deg for å ta dette året i USA. Ha det fortsatt godt.
    Klem fra Monne

    SvarSlett
  2. dere var jo kjempe brune da :D haha :D

    karo

    SvarSlett